عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم بهمن‌ماه

در این بسته خبری از بهره‌برداری ۱۰ بوستان سمنان تا راه‌اندازی گلخانه شهرداری اشتهارد و پاکسازی تمامی معابر قیدار را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پرداخت حقوق کارگران شهرداری شادگان

مرتضی زاهدی، شهردار شادگان گفت: با تأمین منابع مالی حقوق دیماه کارگران شهرداری شادگان به روز شده و این کارگران حقوق عقب افتاده ندارند.

پاکسازی تمامی معابر اصلی و فرعی شهر قیدار

سید مصطفی موسوی، شهردار قیدار از عملیات کامل برف‌روبی، نمک‌پاشی و پاکسازی معابر اصلی و فرعی شهر قیدار پس از نزولات آسمانی خبر داد.

آغاز عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد درگز

حسن نوروزی، شهردار درگز از آغاز فرایند عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد شهر درگز با همکاری دوستداران حیوانات و اداره دامپزشکی این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۰ بوستان سمنان در دهه فجر

سیدعلی مرتضی نژاد، شهردار سمنان گفت: ۱۰ بوستان شهری دهه فجر امسال با اعتبار حدود ۹۷ میلیارد ریال در محله‌های مختلف این شهر افتتاح می‌شود.

گشایش گلخانه شهرداری اشتهارد

محمد شاه بیگ‌، مسئول فضای سبز شهرداری اشتهارد گفت: این گلخانه در زمینی به مساحت شش هزار و ۴۰۰ متر مربع و با هدف تولید نهال و گل‌های مقاوم با شرایط آب و هوایی منطقه احداث شده است.

انتصاب مشاور عالی شهردار سبزوار

طی حکمی از سوی شهردار سبزوار، موسی رجب زاده، به عنوان مشاور عالی شهردار سبزوار منصوب شد.

تداوم شن ریزی معابر خاکی زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از تداوم عملیات شن ریزی معابر خاکی، خبر داد و گفت: این عملیات با تمام توان و امکانات لازم در معابر خاکی شهرک امام سجاد در حال اجرا است.

اجرای بیش از ۸۰ عملیات مختلف توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس

سعید شهلی، سرپرست شهرداری قدس از اجرای بیش از ۸۰ عملیات متعدد عمرانی و خدماتی از قبیل اصلاح نشست معابر، نصب دریچه‌ها، بتن‌ریزی نوار حفاری‌ها، مخلوط ریزی، دیوارکشی، ترمیم و بازسازی سنگفرش‌های فرسوده و لوله‌گذاری‌های جزئی در سطح شهر در دی‌ماه امسال توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس خبر داد.

اجرایی شدن طرح «شهردار شب» در اهر

احد محمودی، شهردار اهر از اجرای طرح «شهردار شب» برای نخستین بار به صورت آزمایشی در این شهر خبر داد، گفت: هر شب یکی از معاونان و کارمندان ارشد «شهردار شب» می‌شود.

کد خبر 551014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.