خطوط تلفن ثابت ساکنان روستای دزک تامین شود

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: موضوع تأمین خطوط تلفن ثابت ساکنان برخی از مناطق استان از جمله روستای دزک شهرستان کیار با توجه به تکمیل ۳۰ واحد مسکن مهر این روستا از جمله مشکلات مهم است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، بهمن میری امروز _دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه_ در نشست بررسی مشکلات اینترنت و مخابرات روستاهای شهرستان‌های استان، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوط به سرویس‌های اینترنتی و مخابراتی از جمله ارگان‌هایی هستند که مردم مطالبات فراوان از آن دارند؛ مطالبات و سطح توقع بالا بوده اما متأسفانه امکانات اندک است.

وی موضوع تأمین خطوط تلفن ثابت ساکنان برخی از مناطق استان از جمله روستای دزک شهرستان کیار با توجه به تکمیل ۳۰ واحد مسکن مهر این روستا را از جمله مشکلات مهم و مورد بررسی عنوان کرد و افزود: حل مشکل اینترنت در روستاهای سرتشنیز و موسی آباد و همچنین عدم آنتن‌دهی موبایل و اینترنت در روستای سلم شهرستان کیار با توجه به اینکه تپه‌های باستانی وسط این روستا قرار دارد و ۷۰ خانوار این روستا را با مشکل مواجه شدند، از ضروریات است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان کیار در شورای اسلامی استان، تصریح کرد: بهره‌برداری فیبرنوری در ناغان واقع در دهستان مشایخ، عدم دریافت تلفن ثابت در شهر دستنا به علت نبودن پورت خالی و همچنین دریافت هزینه کابل از مردم و عدم آنتن‌دهی موبایل و اینترنت در روستاهای زوردگان، حاجی‌آباد، قلعه ممکا و جعفرآباد شهرستان کیار نیز از دیگر مشکلات است.

وی ادامه داد: این جمله که «مرکز مخابرات یک منطقه پورت خالی ندارد»، جمله‌ای است که شهروندان هنگام خرید خط تلفن و یا سرویس پرسرعت ADSL از شرکت‌هایی که خدمات اینترنتی و مخابراتی ارائه می‌دهند، شنیدند و برای دریافت آن باید مدت‌ها در انتظار بمانند، گویا هم قرار نیست پورتی خالی شود تا مردم بتوانند سرویس مورد نظر خود را خریداری کنند.

میری ادامه داد: نباید فراموش شود امروزه اینترنت جزئی لاینفک از زندگی شهروندان محسوب شده و بخش مهمی از زندگی و فعالیت‌های شهروندان برای تحصیل، کار، فعالیت‌ها نیاز به اینترنت دارد، عدم دسترسی به آن می‌تواند سبب بروز مشکلاتی برای آنها شود و در صورت عدم تأمین اینترنت با دشواری‌های بسیاری مواجه می‌شوند و نمی‌توانند به امور مربوط به شغل خود بپردازند.

کد خبر 550941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.