نبود اینترنت مانع آموزش دهیاران و اعضای شوراها است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در دو بخش بازفت و صمصامی در فضای مجازی به دلیل مشکل اتصال به اینترنت شکل نگرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ملک‌محمد محمودیان امروز _دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه_ در نشست با شورای اسلامی استان، اظهار کرد: شوراهای اسلامی در درجه اول مشکلات را از طریق بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها پیگیری کنند تا سلسله مراتب اداری رعایت شود تا مشکلات در شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان مطرح شوند.

وی با بیان اینکه به جز اپراتور مخابرات که در دسترس است و برای مردم شناخته شده، دسترسی به مابقی اپراتورها سخت است، افزود: اکثر نقاط استان پیگیر دریافت تلفن ثابت هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مخابرات به عنوان اپراتور در خصوص توسعه تلفن‌های ثابت، سیاست‌گذار نیست و می‌طلبد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص چگونگی توسعه تلفن‌های ثابت دستورالعمل‌های اتخاذ شده را اطلاع‌رسانی کندتا شفاف‌سازی برای مردم صورت پذیرد.

محمودیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آموزش دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در فضای مجازی است، در دو بخش به دلیل مشکل در اتصال اینترنت (بازفت و صمصامی) آموزش انجام نپذیرفت؛ لذا متولیان مربوطه باید نسبت به حل مشکل این مناطق در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 550937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.