شاندرمن آماده جذب سرمایه‌گذار است

عضو شورای اسلامی شهر شاندرمن با برشمردن موقعیت‌های ویژه گردشگری این شهر، گفت: شاندرمن برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی کاملا آماده است.

سید سجاد راستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شاندرمن جاذبه‌های طبیعی و ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دارد و مدیریت شهری از افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در این شهر داشته باشند، با آغوش گرم استقبال می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر پارک جنگلی کفود، محوطه استخر چهار هکتاری ماهیان گرمابی، رودخانه مرغک و سایر جاذبه‌های طبیعی شاندرمن فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

عضو شورای اسلامی شهر شاندرمن با بیان اینکه رودخانه مرغک یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی این شهر است که می‌توان در کنار این رودخانه با ایجاد مبلمان شهری، آلاچیق، بازارچه سنتی و استفاده فضای حاشیه آن برای پارک خودروها، برای جذب گردشگر بهره برد، تصریح کرد: از سال ۱۳۹۸ مجتمع اقامتی سه ستاره گلچین در کنار استخر ماهیان گرمابی شاندرمن در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع و امکاناتی ازجمله هشت باب ویلا، رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و سالن آمفی‌تئاتر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که با بهره‌برداری از این هتل در سال ۱۴۰۱، تحول بزرگی در صنعت گردشگری شاندرمن ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان ماسال به ویژه شهر شاندرمن در فصول مختلف سال میزبان و پذیرای بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است، افزود: در دو سال گذشته با شیوع ویروس کرونا از تعداد مسافران ورودی به ماسال و شاندرمن کاسته شده است، اما با پایان یافتن همه‌گیری کرونا، گردشگری در این شهر دوباره رونق خواهد گرفت.

راستکار با بیان اینکه در فصول بهار و تابستان به دلیل حضور تعداد زیادی از مسافران در شاندرمن این شهر با معضل ترافیک مواجه می‌شود، افزود: احداث کمربندی در شاندرمن یکی از نیازهای اصلی و ضروری شهر برای رفع مشکل ترافیک شهری بوده که باید در دستور کار مسئولان متولی شهرستان ماسال قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، شهر شاندرمن از توابع شهرستان ماسال و در ۵۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 550913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.