۴ دیدار در روز دوم برای بازنده‌ها

دومین روز از مرحله‌ دوم قهرمانی هندبال آسیا برای تیم‌های حاضر در گروه سوم و چهارم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا از روز شنبه از سر گرفته شده، در روز گذشته (یک‌شنبه) تیم‌های حاضر در گروه‌های سوم و چهارم دومین دیدارشان را انجام دادند. تیم‌های این دو گروه پس از بازماندن از حضور در میان هشت تیم برتر، با یکدیگر دیدار می‌کنند تا پس از تعیین جایگاه خود در جدول مرحله دوم، برای عناوین نهم تا شانزدهم در دیدارهای آتی تلاش کنند.

گروه C

دیدارهای روز دوم، با تقابل هند و ویتنام از گروه سوم آغاز شد. از ساعت ۱۲ این دو تیم در حالی که بازی ابتدایی خود را واگذار کرده بودند به‌مصاف یکدیگر رفتند. در نیمه‌نخست ویتنام با نتیجه ۲۰ بر ۱۳ برنده شد و با آغاز نیمه دوم هندی‌ها بازی قابل‌قبول‌تری به‌نمایش گذاشتند و ۲۰ بر ۱۸ نیمه‌دوم را پیروز شدند، اما اختلاف هفت‌گله نیمه‌نخست ویتنامی‌ها را ۳۸ بر ۳۳ برنده این دیدار کرد.

از ساعت ۱۶، دو تیم‌ملی هندبال اردن و امارات که شرایط بهتری در میان این تیم‌ها دارند با هم روبه‌رو شدند. نتیجه نیمه‌نخست ۱۶ بر ۱۵ به‌سود اماراتی‌ها شد. آن‌ها در نیمه دوم هم ۱۵ بر ۱۳ اردن را شکست دادند تا با رقم زدن نخستین شکست اردن، در مجموع با نتیجه ۳۱ بر ۲۸ دومین دیدار خودشان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

چهار دیدار در روز دوم برای بازنده‌ها


گروه D

در گروه چهارم، بر اساس زمان‌بندی کنفدراسیون هندبال آسیا، استرالیا و هنگ‌کنگ باید از ساعت ۱۴ روبه‌روی یکدیگر صف‌آرایی می‌کردند اما استرالیا در زمین حاضر نشد تا نتیجه انضباطی ۱۰ بر صفر به‌سود هنگ‌کنگ رقم بخورد. پیش از این استرالیا در برابر عمان هم در زمین حضور نیافته بود، چرا که نماینده اقیانوسیه از این دیدارها انصراف داده است.

در آخرین دیدار روز دوم گروه‌های سوم و چهارم، در مصاف عمان و سنگاپور با یکدیگر، عمانی‌ها با اختلاف گل بالا و نتیجه ۱۸ بر چهار نیمه‌نخست را برنده شدند. عمان در ۳۰ دقیقه نیمه دوم هم ۱۹ بر هشت نتیجه را از آن خود کرد تا ۳۷ بر ۱۲ به یک پیروزی با تفاضل گل بسیار بالا برسد.

چهار دیدار در روز دوم برای بازنده‌ها

تیم‌های حاضر در گروه سوم و چهارم، مانند هشت تیم برتر در گروه اول و دوم، استراحتی یک‌روزه خواهند داشت و روز سه‌شنبه باید آخرین دیدار خود در این مرحله را با یکدیگر انجام دهند.

کد خبر 550871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.