برخی با سوءاستفاده از قصابی به برج‌سازی رسیده‌اند

عضو و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر اراک گفت: برخی با سوءاستفاده از شرایط موجود کشتارگاه و سود کلان، از قصابی به برج‌سازی رسیده‌اند!

محمد عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص تعیین تکلیف کشتارگاه صنعتی دام اراک، اظهار کرد: باید بدانیم صورت مسئله اصلی از بین موضوعات مهم کشتارگاه چیست تا بتوانیم به درستی روند اصلاح آن را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه چرخه کشتار درحال‌حاضر معیوب است و تحت‌الشعاع دو موضوع مهم کیفیت گوشت و قیمت گوشت قرار دارد، افزود: قیمت‌ها با کنترل هزینه‌های فرآیند آماده‌سازی گوشت مصرفی کاهش می‌یابد و شورای شهر و شهرداری با وجود پیشنهادات عالی بدون حضور دستگاه‌های حکومتی و نظارتی، زورش به کنترل قیمت‌ها نمی‌رسد.

عضو و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: نتیجه تمام هزینه‌ها و زحمات دستگاه‌های مربوطه و اجرایی، به جیب تعدادی از افراد می‌رود که با سوءاستفاده از شرایط موجود و به دست آوردن سود کلان از قصابی به برج‌سازی رسیده‌اند!

عسگری در ادامه اظهار کرد: نقش اتحادیه در این فرآیند باید مشخص شود. به اتحادیه پیشنهاد همکاری دادیم و متأسفانه با جانب‌گیری اقدام به همکاری نکردند؛ همچنین بارها پیشنهاد ایجاد تعاونی داده شده که به دلیل به خطر افتادن منافع برخی افراد، رد شده است.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر اراک، گفت: انضباط کاری و رفتاری در کشتارگاه وجود ندارد و ورود صاحبان دام بدون هیچ نظارتی صورت می‌گیرد و باید اصلاح شود.

وی در انتها تصریح کرد: با این شرایط موجود نمی‌توان مجموعه کشتارگاه را مدیریت و کنترل کرد؛ لذا باید برای برطرف شدن معضلات فعلی کشتارگاه مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شود و نظارت بر عهده شهرداری و دستگاه‌های اجرایی باشد.

کد خبر 550815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.