ایراندوست: بازی مقابل چین را به فراموشی سپردیم

سرمربی تیم ملی بانوان ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل چین به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، مریم ایراندوست در ابتدای صحبت هایش اظهار کرد: من به بازیکنانم افتخار می کنم زیرا تا دقیقه ۹۰ تلاش کردند. با وجود اینکه ما بازنده بازی شدیم اما بازیکنان ایران تمام تلاش خود را کردند. ما یک بازنده بزرگ بودیم و در فوتبال طبیعی است حتی در جام های جهانی گذشته هم برخی تیم ها ۷ گل دریافت کردند و این باخت چیزی از ارزش های تیم ملی فوتبال ایران کم نمی کند. این اولین بازی تیم ملی بانوان ایران مقابل یک تیم بزرگ است و قطعاً از این بازی درس بزرگی می گیریم.

سرمربی تیم ملی بانوان در رابطه با ریکاوری روحی و احتمال صعود به دور بعد ادامه داد: بعد از سوت پایان بچه ها را جمع کردم و همان جا این بازی و نتیجه اش را به فراموشی سپردیم. ما دو جلسه تمرینی در پیش داریم که قطعاً روحیه بازیکنان تیم ملی ایران بهتر خواهد شد و به بازی مقابل چین تایپه فکر می کیم زیرا هدف ما صعود از این گروه است.

وی ادامه داد: با گذشت زمان بازی شرایط آب و هوایی و شرجی هوا باعث افت کیفیت تیم ما شد و این خستگی و فشار روانی حاصل از آن بچه های تیم من را اذیت کرد. نیمه اول اوضاع به شکلی که ما می خواستیم جلو رفت اما در نیمه دوم شرایط برای ما سخت شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خاتمه تصریح کرد: ما می دانستیم در نیمه دوم شرایط برای تیم ملی سخت می شود و خواستیم به دو بازیکن اصلی مان برای نیمه دوم بازی بدهیم که فشار را کمتر کنیم که نگین زندی در انجام وظایفش موفق بود. در اصل یکی از اهداف ما حفظ این بازیکن برای بازی سوم بود.

کد خبر 550759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.