بانوان شاغل در شهرداری آستارا تجلیل شدند

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، هشت نفر از بانوان شاغل در شهرداری بندرآستارا تجلیل شدند.

قاسم نوپور، سرپرست شهرداری آستارا در حاشیه آئین تجلیل از بانوان شهرداری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه طهارت، تقوی و معنویت و یادآور جایگاه رفیع زن و مادر در فرهنگ اسلامی است و بانوان این مرز و بوم در مکتب آن حضرت پرورش یافته‌اند و بلند پروازان قله‌های رفیع ایمان و معرفت اند و زیباترین شکوفه‌های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشانده‌اند.

وی افزود: بانوان شاغل در شهرداری آستارا جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و حتی مدیریت واحدها نقش ایفا کنند که بخشی از موفقیت‌هایی که در شهرداری آستارا امروز شاهد آن هستیم مرهون زحمات بانوان شاغل در شهرداری است.

سرپرست شهرداری آستارا از زحمات بانوان شاغل در شهرداری آستارا قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بانوان زندگی و رفتارهای حضرت زهرا (س) را به عنوان الگو و سرلوحه کار خود قرار دهد، تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

به گزارش ایمنا، در این آئین شهرداری آستارا از تعداد هشت تن از بانوان شاغل در امور مالی، کامپیوتر، ماشین نویسی، فضای سبز و عمران با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 550746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.