تلاش شهرداری برای افزایش امنیت حصه شمالی اصفهان

مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر از راه‌اندازی پاسگاه در محله حصه شمالی برای ایجاد امنیت بیشتر شهروندان تا پایان سال‌ جاری با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.

احمد نواب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اهمیت و ضرورت ایجاد پاسگاه در محله حصه شمالی برای امنیت بیشتر شهروندان، اظهار کرد: در بازدیدهایی که از محله حصه داشتیم، یکی از مطالبات مردمی افزایش امنیت در این محله بود، زیرا با توجه به واقع شدن حصه در حاشیه شهر، ساکنان آن از وجود ناامنی‌ها و سرقت گلایه‌مند بودند.

وی با اشاره به احساس نیاز به افزایش امنیت محله حصه شمالی، ادامه داد: امنیت شهروندان به ویژه بانوان حائز اهمیت بوده و درخواست ایجاد پاسگاه در این محله یک خواسته کاملاً منطقی است، زیرا فاصله شهروندان تا پاسگاه زیاد است و باید برای مراجعه در مواقع ضروری، به محدوده زینبیه و دارک مراجعه کنند.

مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر خاطرنشان کرد: با فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان درباره ضرورت راه‌اندازی پاسگاه در محله حصه شمالی مذاکراتی انجام و درخواست مربوطه را مطرح کردیم که در این راستا قول مساعدت برای تأمین مکان پاسگاه از سوی شهرداری داده شد.

وی تصریح کرد: با موافقت شهردار اصفهان با راه‌اندازی پاسگاه در محله حصه شمالی، مدیر منطقه ۱۴ شهرداری در حال پیگیری برای انجام اقدامات مربوطه است تا هر چه سریع‌تر با همکاری نیروی انتظامی برای امنیت بیشتر شهروندان در محله حصه شمالی، پاسگاهی راه‌اندازی شود.

نواب تاکید کرد: در حال حاضر سه پلاک منزل مسکونی در محله حصه شمالی برای این موضوع در نظر گرفته شده است تا پس از انجام توافقات برای تملک یکی از این منازل، بلافاصله اقدامات لازم برای ایجاد تغییرات در ساختمان آغاز شود و پاسگاه محله حصه شمالی را تا قبل از پایان سال راه‌اندازی خواهیم کرد.

کد خبر 550708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.