دانلود سریال جوکر ایرانی - فصل سوم ۳ قسمت اول ۱

سریال جوکر ایرانی فصل ۳ قسمت اول, رئالیتی شو جوکر فصل سوم در روزهای دوشنبه ساعت ۸ صبح در رسانه اینترنتی ویلم پخش خواهد شد این برنامه که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده، در ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی (احسان علیخانی) می‌باشد.

به گزارش ایمنا بنا بر اطلاعیه رسانه اینترنتی ویلم برنامه رئالیتی شو جوکر هر دوشنبه در این رسانه قرار خواهد گرفت. مهمانان فصل سوم جوکر رضا شفیعی جم, سیاوش چراغی پور, بابک نهرین, میرطاهر مظلومی, امیر غفارمنش, حمید لولایی, علی استادی, سروش جمشیدی می‌باشد.

برای دانلود سریال جوکر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

دانلود قسمت ۱ فصل ۳ سریال جوکر

دانلود سریال جوکر ایرانی - فصل سوم ۳ قسمت اول ۱

رئالیتی شو جوکر قسمت ۱ از فصل ۳ یک رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند.

بیوگرافی مهمان‌های این فصل برنامه:

دانلود سریال جوکر ایرانی - فصل سوم ۳ قسمت اول ۱

رضا شفیعی جم در سال ۱۳۵۱ از پدری تهرانی و مادری کرمانشاهی در تهران متولد شد او فعالیت خود را در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و از سال ۱۳۷۱ با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری وارد عرصه بازیگری تلویزیون شد و به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌های طنز خوش درخشید.

سیاوش چراغی پور متولد ۱ فروردین ۱۳۴۲ در قصرشیرین می‌باشد وی فعالیت خود را در تلویزیون در سال ۱۳۷۵ با مجموعه دوقلوها آغاز نمود.

بابک نهرین متولد ۱۳ اسفند ۱۳۵۸ در اهر است وی با تئاتر سلطان مادر کار خود را آغاز نمود و با صمد و ممد در بین آذری زبان‌ها به اوج شهرت خود رسید.

میرطاهر مظلومی متولد ۱۳۵۳ در تهران است او اولین فعالیت سینمایی خود را سال ۱۳۸۰ با فیلم ساقی و اولین مجموعه تلویزیونی خود را با قصه‌های فلانی در سال ۱۳۷۸ آغاز نمود.

امیر غفارمنش متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ می‌باشد وی وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۷ شروع کرد و فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران می‌باشد. از افتخارات وی می‌توان به نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد از بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اشاره کرد.

حمید لولایی متولد ۳ دی ۱۳۳۴ می‌باشد او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد.

علیرضا استادی متولد ۱۳۵۲ می‌باشد وی فعالیت خود را با فیلم سینمایی هیوا به کارگردانی رسول ملاقلی پور آغاز کرد.

سروش جمشیدی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ می‌باشد او فعالیت هنری خود را با مجموعه تلویزیونی تعطیلات دوست داشتنی آغاز و با مجموعه دورهمی به اوج شهرت خود رسید.

شما می‌توانید این سریال و هزاران فیلم و سریال دیگر را در رسانه ویلم به صورت آنلاین یا آفلاین (دانلود) تماشا نمائید. حجم مصرفی در این سایت نیم محاسبه می‌شود به عنوان مثال شما اگر ۱ گیگ اینترنت جهت تماشای فیلم مصرف نمائید برابر با ۵۰۰ مگابایت (نیم آنچه مصرف کردید) می‌باشد. برای دانلود فیلم کافیه فقط در گوگل سرچ کنید ویلم, وارد سایت wilm.ir شوید و از هزاران فیلم و سریال رایگان لذت ببرید.

با ویلم - فیلم ببین

www.wilm.ir

کد خبر 550702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.