تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شیراز

آیین تجلیل از زن‌های شاغل در شهرداری شیراز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز زن و مقام شامخ مادر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم حسینی امروز _یک‌شنبه سوم بهمن ماه_ در این آیین ضمن تبریک روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: تشکیل کمیته خانواده و بانوان برای هماهنگی و تعامل بین بانوان شیراز و مجموعه شهرداری و شورا تشکیل شد؛ این کمیته کارگروه‌هایی دارد که بانوان شاغل در مجموعه شهرداری می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی افزود: بانوان شاغل در شهرداری جایگاه حساسی دارند و در فرماندهی مسائل شهری هستند؛ از این رو مهم‌ترین و الگوترین زنان شهری هستند و انگیزه کاری در آن‌ها عاملی برای ایجاد شهری مطلوب است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز، ادامه داد: پرداختن به مشکلات بانوان شاغل در شهرداری، یکی از وظایف برنامه‌ریزی و کاری در شورای شهر است؛ البته انتظار می‌رود بازوان توانمند ما باشند تا جایگاه زنان در حساس‌ترین شغل را تبیین کنیم. جایگاه زن در شهر نخستین مسئله‌ای است که باید در کمیته آسیب‌های اجتماعی به آن پرداخته شود.

وی گفت: در این مراسم از زنان دارای سه فرزند و بیشتر شاغل در شهرداری شیراز و فعالان حوزه کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز تقدیر شد.

حسینی افزود: آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شیراز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز زن و مقام شامخ مادر به همت کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر، امور بانوان شهرداری شیراز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار شد.

کد خبر 550684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.