نصب تابلو متغیر خبری در بزرگراه شهید اقارب‌پرست

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: به منظور ساماندهی و کاهش ترافیک، تابلوی متغیر خبری (vms) در بزرگراه شهید اقارب‌پرست با هزینه‌ای معادل سه میلیارد ریال تا اواخر بهمن‌ماه امسال نصب خواهد شد.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اصلاح هندسی تقاطع‌های شهر علاوه بر سهولت تردد، خطرات احتمالی و حوادث رانندگی را در معابر اجرای طرح کاهش خواهد داد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان، ادامه داد: اصلاح هندسی خیابان قائم سپاهان‌شهر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام و پنج اصلاح هندسی تا پایان امسال در دستور کار این منطقه قرار دارد.

وی افزود: به منظور ساماندهی و کاهش ترافیک، تابلوی متغیر خبری (vms) در بزرگراه شهید اقارب‌پرست با هزینه سه میلیارد ریال تا اواخر بهمن ماه نصب خواهد شد.

رضایی، در ادامه از خط‌کشی معابر سپاهان‌شهر با هزینه بالغ بر پنج میلیارد ریال و خط‌کشی بزرگراه شهید اقارب‌پرست و خیابان شهدای صفه با هزینه بالغ بر سه میلیارد ریال خبر داد و تاکید کرد: گارد ریل‌های حدفاصل پل شهید ستاری تا پل جانبازان نیز به منظور رعایت ایمنی جمع‌آوری و نیوجرسی نصب می‌شود که تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد خبر 550665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.