تاثیر تلاش جهادی شورای شهر و شهردار در اصفهان محسوس است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طی چهارمین جلسه مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان، مقرر شد نقاط بحرانی شهر براساس مستندها و ابزارهای قانونی موجود به مراجع و شوراهای ذی‌ربط اعلام شود، گفت: در این جلسه رییس مجمع تاکید داشت که تاثیر تلاش جهادی شورای شهر و شهردار در اصفهان محسوس است.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه مشترک مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همزمان با سالروز گرامی‌داشت شهدای پلاسکو، اظهار کرد: در این جلسه موضوع ایمنی و پدافند غیرعامل در شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و نکات بسیار خوبی توسط سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان ارائه و در جمع‌بندی، مقرر شد نقاط بحرانی شهر براساس مستندها و ابزارهای قانونی موجود به مراجع و شوراهای ذی‌ربط اعلام و موضوعات آن پیگیری شود.

وی با بیان اینکه باید برای عبرت‌آموزی از چنین پدیده‌هایی پیشگیرانه و پیش‌دستانه نقاط بحران‌زای شهر بررسی و ارزیابی شود، افزود: در این جلسه مقرر شد به متولیان نقاط بحرانی اطلاع‌رسانی مجدد شود و در صورت نیاز آگاه‌سازی برای شهروندان انجام بگیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در ادامه مصوبات جلسات قبل تصمیماتی که لازم است در رابطه با موضوع حمایت دولت از شهرداری‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۱ لحاظ شود، مورد ارزیابی قرار گرفت و نکات جمع‌بندی و فرآیند و روند انجام کار ترسیم شد.

وی به بافت تاریخی و فرسوده نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص نیز نکاتی مطرح شد و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه شد تا تصمیم‌گیری‌های مجددی جهت سرعت گرفتن و پیگیری این موضوع انجام شود.

صالحی با بیان اینکه در این جلسه به طور اجمالی به نکاتی در زمینه موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر اشاره و برای دستور کار آینده این جلسه نیز موضوعاتی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: در ادامه روند جلسات ماهانه، پیگیری نکات قبلی درخصوص مسائل اقتصادی و بودجه‌ای، بافت تاریخی و فرسوده، همچنین موضوعاتی در حوزه فرهنگی انجام شد تا شاهد پیشرفت در زمینه این موضوعات باشیم.

وی تاکید کرد: در این جلسه نمایندگان و اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به روند پیشرفت موضوعات و شکل‌گیری جلسات مشترک ابراز رضایت کردند و معتقد هستند که تداوم و بلوغ فرآیند جدیدی که در تاریخ سیاسی اصفهان بی‌سابقه است، می‌تواند مسائل و بن‌بست‌هایی را که تا پیش از این لاینحل بوده است، با کمک الهی مرتفع کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این جلسه رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان به صورت ویژه تاکید کرد که این جلسات مشترک و بی‌سابقه، آرام‌آرام مسیر خود را پیدا کرده و کارایی لازم را جهت رفع بن‌بست‌های مسائل مربوط به شهر اصفهان پیدا می‌کند. همچنین ابراز امیدواری کرد که این جلسات تأثیرات جدی‌تری بر بهبود کیفیت ارائه خدمات به شهروندان اصفهانی داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این جلسه رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان از اقدامات شهردار اصفهان در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان، قدردانی کرد و تاکید داشت تلاش‌های شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب در روزهای آغاز به کار محسوس بوده و آثار خدمت‌رسانی و تلاش مؤثر و انقلابی اعضای شورا و شهردار اصفهان کاملاً قابل درک است.

کد خبر 550662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.