دختران ایران با یک تغییر برابر چین

مریم ایراندوست، تیم ملی فوتبال زنان را با یک تغییر نسبت‌به بازی با هند، به مصاف چین می فرستد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در بازی با چین از ترکیب مشابه دیدار با هند استفاده کرد.

تیم ملی فوتبال زنان امروز یک‌شنبه _سوم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه با ترکیب زهره کودایی، ملیکا متولی، غزاله بنی‌طالبی، زهرا سربالی، افسانه چترنور، بهناز طاهرخانی، فاطمه عادلی، سمانه چهکندی، ملیکا محمدی، هاجر دباغی و ثنا صادقی به مصاف چین می‌رود که ایراندوست، نسبت به بازی با هند یک تغییر داشته و افسانه چترنور را به جای نگین زندی در ترکیب اولیه قرار داده است.

نگین زندی در بازی با هند دوندگی زیادی داشت که در دقیقه ۸۷ با افسانه چترنور تعویض شد. به نظر می‌رسد ایراندوست قصد دارد به این بازیکن جوان خود که به تازگی ۱۸ ساله شده، بیشتر استراحت دهد و در نیمه دوم از او استفاده کند. در واقع این تاکتیک ایراندوست شاید برای استفاده از زندی برابر دفاع خسته چین باشد تا بتواند با دوندگی خود که یکی از شاخص‌های اصلی این بازیکن است، دفاع حریف را از پیش رو بردارد و شانس گلزنی این بازیکن بالاتر برود.

نکته مهم دیگر در این مسابقه، تغییر سیستم بازی ایران است؛ جایی که سرمربی تیم تصمیم گرفته به جای سیستم ۱-۳-۲-۴ از سیستم ۱-۴-۱-۴ در مقابل چین استفاده کند.

کد خبر 550661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.