لاپورته: مساوی کردیم چون زمین کوچک بود!

مدافع سیتی با گلایه از ابعاد زمین تیم حریف، عدم کسب پیروزی را به دلیلی غیر از عملکرد تیمش نسبت داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، منچسترسیتی بالاخره پس از مدت‌ها امتیاز از دست داد و در دیدار سخت و نفس‌گیرش برابر ساوتهمپتون موفق شد یک امتیاز کسب کند تا به سختی از شکست بگریزد.

منچسترسیتی هر دوازده بازی اخیر خود را با پیروزی به ثمر رسانده بود و از ماه اکتبر در هیچ مسابقه‌ای امتیازی از دست نداده بود. شاگردان گواردیولا که بسیار مصمم بودند آمار فوق‌العاده خود را حفظ کنند، در نهایت با گل آیمریک لاپورت در نیمه دوم توانستند بازی را به تساوی بکشند تا یک امتیاز از جدال برابر قرمزها کسب کند.

تساوی برای شاگردان گواردیولا نتیجه‌ای قابل پیش بینی نبود و زننده تک گل این تیم در مصاحبه خود پس از بازی گفت: فکر می‌کنم امروز واقعاً خوب بازی کردیم، شاید مستحق برد بودیم اما اگر بیش از یک گل به ثمر نرسانیم اوضاع برای ما دشوارتر می‌شود.

وی ادامه داد: زمین در اینجا کوچک است. بازی در این شرایط برای ما کمی سخت‌تر بود و فکر می‌کنم به همین خاطر بود که نتوانستیم تمام برنامه‌های خود را به خوبی در مسابقه پیاده کنیم. وقتی ابعاد زمین کوچک‌تر از آن چه که به آن عادت دارید باشد، مشکلاتی نیز به وجود می‌آید.

اگرچه منچسترسیتی در دیدار خود برابر ساوتهمپتون امتیاز از دست داد، اما آن‌ها با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر انگلستان جا خوش کرده‌اند. لیورپول در حالی جایگاه دوم جدول را از آن خود کرده که امروز فرصت دارد با کسب پیروزی برابر کریستال پالاس حداقل مقداری اختلاف را با رتبه اول جدول کاهش دهد.

کد خبر 550626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.