ساعت پیکسل واچ گوگل چه زمانی رونمایی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت گوگل ۲۶ مه سال ۲۰۲۲ میلادی پیکسل واچ خود را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی رندرهایی از طراحی دایره‌ای ساعت پیکسل گوگل منتشر شده است، پیش از این اعلام شده بود که این محصول سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. اخیراً گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت پیکسل واچ گوگل ۲۶ مه رونمایی خواهد شد. اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این ساعت در دسترس قرار نگرفته است، تصاویر ارائه شده حاکی از این است که پیکسل واچ گوگل دارای صفحه نمایش دایره‌ای شکل با شیشه ۲.۵D و حاشیه‌های نه چندان بزرگ و یک دکمه در سمت راست ساعت است.

هنوز مشخص نیست که ساعت گوگل از چه ویژگی‌های مرتبط با سلامتی بهره می‌برد، اما یکی از رندرها صفحه نمایش ساعت را با ضربان قلب با اعداد بزرگ نشان می‌دهد. نمایشگر پیکسل واچ گوگل رنگارنگ است و به نظر می‌رسد از طراحی Material you اندروید ۱۲ استفاده می‌کند که شامل رنگ‌های پاستلی روشن است. شرکت‌های گوگل و سامسونگ سال گذشته به منظور بهبود Wear OS، عملکرد سریع‌تر برنامه‌ها و بهبود عمر باتری ساعت‌های هوشمند با یکدیگر همکاری کردند.

همکاری بین سامسونگ و گوگل شامل استفاده از بهترین ویژگی‌های سیستم عامل تایزن سامسونگ و سیستم عامل Wear OS گوگل و در نهایت ترکیب آن بود. گوگل پیش از این اعلام کرده است که بهترین‌های Wear OS گوگل و تایزن سامسونگ را در یک پلتفرم پوشیدنی یکپارچه ترکیب کرده است. در این صورت، برنامه‌ها سریع‌تر اجرا می‌شود، عمر باتری طولانی‌تر می‌شود و کاربران می‌توانند بیش از هر زمان دیگری از برنامه‌ها و واچ فیس‌های ساعت بهره ببرند.

کد خبر 550587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.