مقابل پرسپولیس اشتباه کنید تنبیه خواهید شد/ آبروی ایران در آسیا هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بابیان اینکه از کمبود بازیکن رنج می‌بریم، گفت: از سایر تیم‌ها می‌خواهم به ما کمک کنند تا آبروی ایران را در آسیا حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار برابر پرسپولیس اظهار کرد: می‌دانستیم پرسپولیس منتظر اشتباه ما است تا به گل برسد. در نیمه اول تیم‌مان جسورانه و شجاع بازی کرد و حتی می‌توانستیم پیروز به رختکن برویم. پرسپولیس می‌خواست از روی اشتباهات‌مان به گل برسد، از ابتدا می‌دانستیم اگر مقابل پرسپولیس اشتباه کنیم آن‌ها ما را تنبیه می‌کنند و با توجه به بازیکنان با کیفیتی که دارند، شرایط به ضرر ما می‌شود. نیمه اول تیم‌مان با ذهن برنده به زمین رفتیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و نتوانستیم گل بزنیم.

وی افزود: بین دو نیمه هم به بازیکنانم گفتم پرسپولیس فقط درصورتی‌که ما اشتباه کنیم به گل می‌رسد و همین اتفاق هم افتاد، بعد از برخورد دو بازیکن ما به یکدیگر لب یکی از بازیکنانمان پاره شد؛ شاید انجام بازی جوانمردانه در آن لحظه توقع بی‌خودی باشد اما من به بازیکنانم تذکر داده بودم که اشتباه نکنند. بازی با فجرسپاسی هم این اتفاق افتاد و پس از مصدومیت بازیکن فجر بازی ادامه پیدا کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص اشتباهات تیمش در مقابل بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: ما روی یک اشتباه ساده گل خوردیم و بعد از تغییر سیستم پرسپولیس و قرار دادن پنج بازیکن در دفاع، توانستند در مقابل موقعیت‌های ما ایستادگی کنند؛ اما در همین وضعیت اگر پاتوسی دقت می‌کرد می‌توانستیم به گل برسیم.

نکونام درباره نمایش امروز تیمش اظهار کرد: در کل تیم‌مان خوب بازی کرد، اما شرایط دو تیم قابل مقایسه نیست، تیم‌مان مستحق باخت نبود و همه دیدند چقدر تیم با کیفیتی هستیم. ناراحتم چرا که حق‌مان از دو دیدار در ورزشگاه آزادی حداقل کسب یک امتیاز بوده و نشان دادیم که با کیفیت و شایسته هستیم.

وی درباره مشکلاتی که در ترکیب تیمش وجود دارد، گفت: نیم فصل اول با وجود کمبودهایی که داشتیم خوب سپری شد و به چیزهایی که موردنظرم بود رسیدیم. به‌خاطر کمبود بازیکن ناچار شدیم به حمیدبوحمدان و آبشک مصدوم بازی دهیم و با مصدومیت وحید حیدریه دفاع وسطم را به سمت چپ بردم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: در این شرایط دست ما خالی است و نبود بازیکن به ما ضربه می‌زند، اما در نیم فصل دوم نیاز به بازیکنان جدید داریم تا بهتر شویم. در نیم فصل اول نتایجی که به‌دنبال آن بودیم را کسب کردیم و باید در نیم فصل دوم تقویت شویم تا بهتر نتیجه بگیریم.

نکونام درباره بحث و درگیری که میان بازیکنان پرسپولیس و دستیارانش در جریان بازی شکل گرفته بود گفت: وقتی من رسیدم خبری نبود و متوجه داستان نشدم. ولی فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی افتاده باشد؛ شاید هم افتاده و من نمی‌دانم، فردا نگویند نکونام دروغ گفت!

وی درپاسخ به این سوال که شرایط معاوضه بازیکن فولاد با استقلال در چه مرحله‌ای مانده گفت: دوست ندارم موضوع را باز کنم ولی مذاکراتی که صورت گرفت، یک طرفه و به ضرر باشگاه ما بود و من موافقت نکردم و داستان تمام شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره صحبت‌های مطرح‌شده درخصوص معاوضه بازیکنانش با پرسپولیس و شرایط فولاد در فصل نقل‌وانتقالات اظهار کرد: اصلاً تیم‌مان بازیکن ندارد که به تیمی بازیکن بدهیم. شیمبا را بیرون بگذاریم به چه کسی بازی دهیم؟ ما فقط باید بازیکن بگیریم. تیم ما دو سال است بازیکن جدید جذب نکرده و ریکاوری هم نشده‌ایم‌. درحالی‌که تیم‌های دیگر اگر سه یا چهار بازیکن با قیمت بالا جذب نکنند صدای تماشاگردانشان بلند می‌شود، ولی ما دو سال است بازیکنی جذب نکرده‌ایم و هیچ چیز هم نمی‌گوییم.

نکونام بابیان اینکه تیمش به کمک سایر تیم‌ها نیاز دارد، خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم تیم‌ها به ما کمک کنند، چرا که ما نماینده ایران در آسیا هستیم و اگر نتایج خوبی نگیریم از امتیاز فوتبال ایران برای گرفتن سهمیه کم می‌شود، دوست دارم تیم‌ها به ما کمک کنند.

وی در پایان درخصوص مشکلات مالی فولاد و ضعف‌هایی که در این تیم وجود دارد، گفت: در شرایطی قرار داریم که از یک سری موضوعات خنده‌ام می‌گیرد، ما نمی‌توانیم بازیکن با مبالغ نجومی بگیریم؛ خرید یک بازیکن هجده میلیارد برای ما تمام می‌شد، ترجیح می‌دهیم هفتم یا هشتم لیگ شویم چون تیم‌مان نمی‌تواند مثل تیم‌های دیگر چنین هزینه‌ای برای یک فصل بپردازد.

کد خبر 550558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.