درخواست شهرداری چهارباغ برای ساماندهی بی‌خانمان‌ها

شهردار چهارباغ استان البرز با اشاره به جمع آوری کارتن خواب‌ها و بی خانمان‌ها در این شهرستان ، از دستگاه‌های اجرایی و حمایتی خواست که ساماندهی این افراد به کمک شهرداری بیایند.

به گزارش ایمنا، محمد رضا قربانی اظهار کرد: حوزه معاونت خدمات شهری و واحد کنترل و نظارت شهرداری چهارباغ در این روزها که هوا به شدت سرد است، اقدام به جمع آوری بی خانمان‌ها کرده‌اند که امکانات مدیریت شهری پاسخگویی تأمین نیازهای این افراد نیست.

وی افزود: در دو شب گذشته که سرما و یخبندان در چهارباغ به اوج خود رسید کارتن خواب‌ها و افراد بی سرپناه در نواحی ملک آباد، مهدی آباد و شهرک ابریشم این شهرستان به جان پناه‌ها و گرم خانه‌های موقت منتقل شدند.

شهردار چهارباغ با تاکید بر ضرورت پیشگیری از مرگ کارتن خواب‌ها در سرمای زمستان، خاطرنشان کرد: ضروری است نهادهای مسئول با بهره گیری از حداکثر امکانات برای جمع آوری و ساماندهی افراد بی خانمان و معتاد در سطح چهارباغ وارد صحنه شوند.

وی تصریح کرد: با آنکه کارکنان خدمات شهری با تمام توان برای نجادت جان بی خانمان‌ها از سرمای شدید تلاش وافری را به کار گرفته‌اند، اما موفقیت در حد انتظار در این راستا همت والای همه نهادهای مسؤول را طلب می‌کند.

قربانی گفت: بهتر است افزون بر حضور پررنگ نهادهای مسئول در بحث ساماندهی وضعیت افراد بی خانمان و معتاد، افراد خیر و نهادهای غیردولتی نیز در این اقدام خداپسندانه حضوری فعال داشته باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 550553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.