بازیکنان پرسپولیس نماد صبر و شکیبایی‌اند/ هر روز یک داستان جدید در باشگاه داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مشکلات پرسپولیس به‌حدی زیاد است که هر روز یک پنجره جدید باز می‌شود، بعدا درخصوص مشکلات پرسپولیس بیشتر صحبت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک گله پرسپولیس در مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: در مجموع بازی زیبایی از طرف هر دو تیم انجام شد؛ شروع بدی داشتیم و فولاد در ۱۵ دقیقه ابتدایی فشارهای خوبی روی دروازه ما ایجاد کرد و ما تحت فشار بودیم، حتی می‌توانستند به گل هم برسند.

وی در ادامه درباره این دیدار و پیروزی تیمش افزود: هرچه از زمان بازی سپری شد تیم‌مان شکل منسجم خودش را پیدا کرد و راحت‌تر بازی کردیم، خصوصاً در نیمه‌دوم به‌جز چند ضربه‌ایستگاهی فولاد نتوانست توپی روی دروازه ما بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: بازیکنانم مزد تلاش خودشان را گرفتند، خیلی برای این سه امتیاز زحمت کشیدند؛ بازی بسیار سختی داشتیم. فولاد تیم سازمان‌یافته و خوبی است و امیدوارم روند خوبمان را بتوانیم ادامه بدهیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که صحبت‌هایی که درباره مشکلات پرسپولیس انجام شده تا چه حد جدی است تصریح کرد: بعد از پیروزی شاید درست نباشد درخصوص مشکلات صحبت کنیم، نمی‌خواهم کام هواداران‌مان تلخ شود. امروز قرار بود پرداختی‌های تیم انجام شود اما ظاهراً هنوز اتفاقی نیفتاده است. گفته‌اند این اتفاق فردا رخ می‌دهد و نمی‌دانم این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

وی با اشاره به اینکه هر روز یک پرونده جدید برای پرسپولیس باز می‌شود خاطرنشان کرد: مشکلات باشگاه پرسپولیس آنقدر زیاد است که هر روز یک مشکل تازه یا پرونده جدید باز می‌شود، بازیکنان با وجود تمام سختی‌هایی که وجود دارد با جان و دل در حال تلاش هستند، از تک‌تک بازیکنان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بازیکنانش را نماد صبر دانست و گفت: بازیکنان پرسپولیس اسوه و الگوی صبر و شکیبایی در فوتبال ایران هستند. زمان دیگری بیشتر درخصوص این مشکلات و مسائل صحبت خواهم کرد.

گل محمدی در پایان درخصوص بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس و نقل‌وانتقالات نیم‌فصل اظهار کرد: نیم‌فصل آغاز شده است، زمان خوبی برای استراحت کردن داریم و درخصوص گزینه‌های مدنظر و نقاط ضعف‌مان بررسی کنیم و برای ادامه کار تمامی این برنامه‌ها را انجام خواهیم داد، اما جذب بازیکن از لیگ ایران و همچنین بازیکن خارجی با کیفیت دشوار است و به‌سختی پیدا می‌شود.

کد خبر 550551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.