مشخصات لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA+ قیمت

قیمت لپ‌تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای لپ تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA یکی از لپ‌تاپ‌های اقتصادی ایسوس در نظر گرفته شده است، این محصول در انواع پیکربندی با رم ۴ تا ۱۲ گیگابایت و پردازنده Core i3 تا Core i7 عرضه شده است، این تنوع باعث شده است همه طیف کاربری از دانش‌آموز و دانشجو تا مهندسان و برنامه‌نویسان مشتری آن باشد.

طراحی و بدنه لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA

ایسوس همیشه در طراحی لپ‌تاپ پیشرو بوده است، به طوری که در تمام مدل‌های ایسوس شاهد ظرافت و زیبایی خاصی هستیم. لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA دارای ضخامت ۲۳ میلی متر و وزن ۱.۸ کیلوگرم است که برای لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی ایده‌آل به نظر می‌رسد. قاب پشتی این لپ‌تاپ از جنس پلاستیک سخت است و تا حدودی در مقابل خط و خش مقاومت خوبی دارد. ابعاد لپ‌تاپ لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA 23*234*360 میلی متر است، در سمت چپ لپ‌تاپ سیستم خنک کننده تعبیه شده است، بنابراین زمانی که دستگاه در حداکثر کارایی باشد حرارت را در سمت چپ لپ‌تاپ احساس خواهید کرد. کاربران می‌توانند برای عملکرد بهتر لپ‌تاپ از پایه خنک کننده استفاده کنند تا گردش هوای بیشتری ایجاد شود، دمای لپ‌تاپ متعادل شود و عملکرد بهتری داشته باشد.

در لبه سمت رأس لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA اسلات کارت حافظه SD، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، درگاه HDMI، درگاه USB 3.0 و جایگاه شارژ باتری وجود دارد. در کنار سمت چپ محصول نیز دو درگاه USB 2.0 تعبیه شده‌اند، این دستگاه به درایو نوری DVD و درگاه شبکه اترنت مجهز نشده است. بلندگوهای این مدل لپ‌تاپ در قسمت زیر آن تعبیه شده است و از تکنولوژی Sonic Master بهره می‌برد که صدایی با وضوح بالا و بدون نویز را ارائه می‌دهد، فناوری استفاده شده در این بلندگوها از نوع استریو و دالبی است.

صفحه نمایش و اسپیکر لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA

لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است، این صفحه نمایش کیفیت Full HD را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که برای کارهای روزانه و اداری کفایت می‌کند. بزرگی صفحه نمایش این لپ‌تاپ یک مزیت برای مصارف دانشجویی در نظر گرفته شده است. حاشیه‌های باریک اطراف صفحه نمایش نیز به زیبایی آن افزوده است، این نمایشگر از یک روکش مات استفاده کرده است تا استفاده از آن در بیرون از منزل و زیر نور شدید آفتاب برای کاربران میسر باشد.

صفحه کلید و ترک‌پد لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA

صفحه کلید و ترک‌پد لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA نسبتاً بزرگ و با فضای کافی برای تکیه گاه دست طراحی شده‌اند. صفحه کلید این محصول استاندارد است و دارای بخش کلیدهای عدد Number Pad است. فاصله و عمق دکمه‌های کیبورد استاندارد است، بنابراین کاربران حین کار کردن با آن نرمی و راحتی خاصی را احساس می‌کنند. حسگر اثر انگشت در ترک‌پد لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA تعبیه شده است و دقت و سرعت قابل قبولی دارد.

مشخصات لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA+ قیمت

سخت افزار لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA

لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA با پردازنده‌های Core i3، Core i5 و Core i7 نسل دهم اینتل روانه بازار شده‌اند و دارای چهار گیگابایت تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم هستند. به نظر می‌رسد که مدل دارای پردازنده Core i3 با چهار گیگابایت حافظه رم برای مصارف عمومی و دانش‌آموزی یا دانشجویی مناسب است، در حالی که مدل دارای پردازنده Core i5 با هشت گیگابایت حافظه رم برای مصارف مهندسی و نرم افزارهای معماری و طراحی مناسب‌تر به نظر می‌رسد. برای اغلب این لپ‌تاپ‌ها از کارت گرافیک UHD Graphics استفاده شده است، البته در بعضی مدل‌های Core i5 شاهد کارت گرافیک انویدیا MX110 با دو گیگابایت رم جداگانه هستیم. فضای ذخیره سازی این لپ‌تاپ‌ها شامل یک ترابایت هارددیسک است، ولی بعضی از مدل‌ها دارای یک درایو SSD به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت برای نصب ویندوز و نرم افزارها است.

باتری لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA با استفاده از باتری دو سلولی لیتیوم با ظرفیت ۳۲ وات ساعتی تأمین می‌شود که برای فعالیت‌های روزمره بین یک تا سه ساعت شارژدهی دارد. این لپ‌تاپ به مدار قطع کن مجهز شده است، بنابراین در صورت کامل شدن شارژ باتری، باتری از مدار خارج می‌شود، این فناوری باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود.

مزایای لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA

  • استفاده از پردازنده نسل دهم
  • قیمت مناسب
  • صفحه کلید و تاچ پد با کیفیت
  • بدنه زیبا و با کیفیت
  • سبک و باریک

معایب لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA

  • عملکرد متوسط باتری
  • استفاده نکردن از گرافیک اختصاصی
  • استفاده نکردن از صفحه نمایش IPS

قیمت لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA

با توجه به بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ‌تاپ ایسوس VivoBook 15 R521 JA با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه HDD و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD در بازار ایران ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 550535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.