ایران ۱۲_ تاجیکستان صفر/ جشنواره گل دختران فوتسالیست ایران برابر میزبان

تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در گام دوم رقابت‌های کافا ۲۰۲۲ با نتیجه پرگل ۱۲ بر صفر از سد تاجیکستانِ میزبان گذشت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتسال بانوان کشورمان که در تورنمنت ۲۰۲۲ کافا به‌میزبانی تاجیکستان حضور دارد پس از کسب نخستین پیروزی‌اش در دیدار روز گذشته مقابل ازبکستان، امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به‌وقت ایران، در شهر دوشنبه به‌مصاف تاجیکستان، میزبان این دوره از رقابت‌ها رفت و موفق شد در روزی که جشنواره گل به‌پا کرد دومین دیدارش را نیز با نتیجه ۱۲ بر صفر با پیروزی پشت سر بگذارد.

تورنمنت کافا

محل: سالن ایندور شهر دوشنبه

گل‌ها: فاطمه پاپی (دقیقه ۵)، فرشته خسروی (دقایق ۶ و ۳۹)، فرشته کریمی (دقایق ۹ و ۲۳)، مهسا علی‌مددی (دقیقه ۱۶)، گل‌به‌خودی (دقیقه ۱۸)، سارا شیربیگی (دقایق ۲۱ - ۲۲ و ۳۱)، سحر پاپی (دقایق ۳۴ و ۳۵).

شرح بازی و گل‌ها:

در دقیقه پنجم بازی، تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران پس از حملات متعدد موفق شد به‌وسیله فاطمه پاپی به گل اول بازی دست یابد.

یک دقیقه بعد نوبت به فرشته خسروی رسید که با یک شوت مطمئن دروازه تاجیکستان را برای دومین‌بار باز کند.

در ادامه فرشته کریمی بازیکن با تجربه ایران با استفاده درست از موقعیتی که در اختیارش قرار گرفت گل سوم ایران را به نام خودش ثبت کرد.

ایران در دقیقه ۱۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد و گلر تاجیکستانی‌ها ضربه پنالتی مهسا علی‌مدد را مهار کرد.

اما سه دقیقه بعد علی‌مددی گل چهارم ایران را به‌ثمر رساند تا پنالتی از دست رفته‌اش را نیز جبران کند.

دقیقه ۱۸ نیمه‌نخست نیز بازیکنان تاجیکستان دروازه خودشان را به اشتباه باز کردند و نتیجه بازی ۵ بر صفر به سود ملی‌پوشان فوتسال کشورمان شد.

نیمه‌اول با برتری ۵ بر صفر ایران مقابل تاجیکستان به اتمام رسید.

در ثانیه‌های آغازین نیمه‌دوم سارا شیربیگی روی یک همکاری تیمی با یک شوت نوک‌پا توپ را از بین پاهای دروازه‌بان تاجیک به تور چسباند و تاجیکی‌ها شش‌تایی شدند.

یک دقیقه بعد باز هم سارا شیربیگی توانست گل هفتم ما را وارد دروازه تاجیکستان کند.

دقیقه ۲۳، فرشته کریمی روی اشتباه عجیب و غریب مدافع و دروازه‌بان تاجیکستان، با فرصت‌طلبی‌اش هشتمین گل ایران در مقابل میزبان را به‌ثمر رساند و خودش هم دبل کرد.

در دقیقه ۳۱، سارا شیربیگی دیگر بازیکن با سابقه فوتسال کشورمان ضمن به‌ثمر رساندن گل نهم برای ایران موفق به ثبت هتریک شد.

دقیقه ۳۴، پس از همکاری خوب بچه‌های ایران سحر پاپی هم توانست برای ایران در این مسابقه گلزنی کند و تاجیکی‌ها در خانه ۱۰ تایی شدند.

در ادامه روند بسیار فوق‌العاده عالی بانوان فوتسالیست ایران، سحر پاپی دقیقه ۳۵ دبل کرد تا تاجیکی‌ها در یک بازی کاملاً یک‌طرفه مقابل بچه‌های ما تحقیر شوند.

در آخرین دقایق بازی هم فرشته خسروی دوازدهمین گل ایران را به‌ثمر رساند.

نکات بازی:

*تیم‌ملی فوتسال کشورمان با دومین گام محکمش در مقابل تاجیکستان میزبان نشان داد با هدفی جز قهرمانی به تورنمنت کافا پا نگذاشته است، پیروزی مطمئن و درخشان ۱۲ بر صفر روز شیرینی را برای فوتسالیست‌های ایرانی رقم زد.

*بانوان فوتسالیست کشورمان پس از دو برتری فوق‌العاده یک روز استراحت می‌کنند و روز دوشنبه ساعت ۱۵ به‌وقت محلی (ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به‌وقت ایران) به‌مصاف حریف بعدی‌شان یعنی قرقیزستان خواهند رفت.

کد خبر 550529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.