پرسپولیس یک _ فولاد صفر/خط و نشان یحیی برای سوپرجام!

پرسپولیس و فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۸ تیم‌های پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفته اند که این دیدار در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزهای پایتخت در جریان است.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد

ورزشگاه: آزادی

گل‌ها: مهدی عبدی (دقیقه ۴۸، پرسپولیس)

اخطار: جواد نکونام (دقیقه ۴۸، فولاد) _منوچهر صفروف (دقیقه ۵۵، پرسپولیس)

پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، منوچهر صفروف (دقیقه ۵۸، مهدی شیری)، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان (پهلوان ۶۶، وحدت حنانوف)، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی.

سرمربی: یحیی گل محمدی

فولاد: علی غلام‌زاده، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه (۶۹، میلاد بدرقه)، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، لوسیانو پریرا.

سرمربی: جواد نکونام

داور وسط: حسین اکرمی

شرح بازی:

در نیمه اول دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و این تیم فولاد بود که موقعیت های زیادی را روی دروازه پرسپولیس خلق کرد.آنها در چند موقعیت می توانستند دروازه لک را باز کنند اما بی دقتی بازیکنان فولاد باعث شده توپ به بیرون برود. در ادامه پرسپولیس رفته رفته توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت های متعدد روی دروازه شاگردان نکونام ایجاد کرد و حتی در یک از آنها ترابی از روی یک کاشته توپ را به تیر فولاد زد اما در نهایت این دیدار با نتیجه بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم قرمز پوشان توانستند با تغییرات در چینش نفرات حملات بیشتری را روی دروازه فولاد خلق کنند و در یکی از این حملات پرسپولیس توانست توپ را وارد دروازه فولاد کرده و برنده این دیدار باشد. در یکی دو صحنه مشکوک قرمزها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور چنین نظری را نداشت و با اینکه این دیدار موقعیت های زیادی داشت اما با همان تک گل عبدی پایان یافت.

شرح گل‌ها:

گل اول پرسپولیس (دقیقه ۴۸، مهدی عبدی):توپ گیری مهدی ترابی، ضد حمله پرسپولیس و و ضربه نهایی مهدی عبدی به تور دروازه فولاد چسبید.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: ارسال وحید حیدریه از سمت چپ با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد که لک توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹: فرار نجاریان روی پاس لوسیانو پریرا با ارسال خوب او ختم شد و در حالی که می‌رفت عباسی دروازه را باز کند، ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: عباسی دو بازیکن پرسپولیس را در محوطه جریمه فریب داد و در حالی که می‌توانست ضربه را بزند، توپ را برای پاتوسی فرستاد که توپ از روی سر او رد شد.

دقیقه ۱۷: ضد حمله سریع بازیکنان پرسپولیس با پاس ترابی، عبدی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما او به شکلی عجیب نتوانست از موقعیت استفاده کند.

دقیقه ۲۳: شوت کمال کامیابی‌نیا از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس که شوت مهدی ترابی از زاویه بسته به تیر دروازه فولاد برخورد کرد.

دقیقه ۳۸: پاس عبدی، پهلوان را در موقعیت تک به تک قرار داد اما پیش از زدن ضربه توسط او، مدافع فولاد توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۳: شوت مهدی عبدی از زاویه بسته با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: شوت پاتوسی از پشت محوطه را حامد لک گرفت.

دقیقه ۸۱: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۱: پاس مهدی ترابی در موقعیت تک به تک به مهدی شیری رسید اما ضربه او به دروازه بان خورد و گل نشد.

کد خبر 550526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.