هدیه همراه اول به مناسبت روز مادر؛ بسته اینترنت

هدایای همراه اول به مناسبت روز مادر اعلام شد. این اپراتور برای تمام مشترکان خود به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (س) هدایایی چون بسته اینترنت با تخفیف در نظر گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی همراه اول، این اپراتور به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بسته‌های اینترنت به شرح ذیل با تخفیف ویژه برای مشترکان دائمی و اعتباری نظر گرفته است. این بسته‌ها از امروز _شنبه دوم بهمن‌ماه_ لغایت دوشنبه _چهارم بهمن‌ماه_ از طریق شماره‌گیری #۶۷*۱۰۰* قابل خریداری است. مشترکان می‌توانند نسبت به خرید بسته برای خود یا خرید و هدیه به دیگران اقدام کنند.

بسته اینترنت سه روزه

۱.۵ گیگابایت

۶,۰۰۰

سه گیگابایت

۹,۰۰۰

بسته اینترنت ۱۵ روزه

پنج گیگابایت

۱۵,۰۰۰

هفت گیگابایت

۲۰,۰۰۰

کلیه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری #۶۷*۱۰۰* می‌توانند نسبت به خرید بسته‌های ویژه یا خرید و هدیه به دیگران اقدام کنند.

جزئیات بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر

  • امکان فعال‌سازی بسته‌های فوق برای مشترکان انارستان فراهم نیست.
  • علاوه بر کد دستوری، امکان فعال‌سازی بسته‌ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.
  • این بسته‌ها از امروز _شنبه دوم بهمن ماه_ لغایت دوشنبه _چهارم بهمن‌ماه_ قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در بازه زمانی اجرای طرح نیز امکان‌پذیر است.
  • امکان فعال‌سازی هم‌زمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی وجود دارد.
  • این بسته‌ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
  • قیمت بسته‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکان اعتباری در زمان فعال‌سازی بسته ۹ درصد مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می‌شود و برای مشترکان دائمی قیمت بسته به علاوه ۹ درصد مالیات به صورت‌حساب اضافه خواهد شد.
  • در صورت خرید بسته برای دیگران، اگر مشترک خریداری کننده اعتباری باشد هزینه بسته به اضافه ۹ درصد مالیات از اعتبار وی کسر و اگر مشترک خریداری کننده دائمی باشد، هزینه بسته به علاوه ۹ درصد مالیات در صورت‌حساب وی اعمال خواهد شد.

استعلام این بسته از طریق درگاه #۱۰*۱۰۰* و اپلیکیشن همراه من امکان‌پذیر است.

کد خبر 550489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.