نخستین استودیوی فیلم‌سازی در فضا ساخته خواهد شد

به نظر می‌رسد که تا سال ۲۰۲۴ میلادی نخستین استودیوی فیلم‌سازی در فضا ساخته خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سرگرمی فضایی قرار است پروژه ساخت نخستین استودیوی فیلم‌سازی در ایستگاه فضایی بین‌المللی را تا دسامبر ۲۰۲۴ میلادی اجرا کند. این شرکت یکی از تولیدکنندگان یک فیلم با بازی «تام کروز» است که بخشی از آن قرار است در فضا فیلم‌برداری شود. استودیوی فیلم‌سازی SEE-1 در فضا میزبان تولیدات تلویزیونی و سینمایی و همچنین رویدادهای موسیقی و ورزشی خواهد بود، احتمالاً بخشی از آن‌ها به صورت پخش زنده برای بینندگان روی زمین پخش خواهد شد.

ایستگاه فضایی ذکر شده توسط شرکت هوا فضای Axiom Space ساخته خواهد شد، سپس در سال ۲۰۲۸ از ایستگاه فضایی بین‌المللی جدا خواهد شد و استودیوی فیلم‌سازی SEE-1 همچنان بخشی از این ایستگاه باقی خواهد ماند. البته هنوز مشخص نیست که طرح ایجاد استودیوی فیلم‌سازی عملی خواهد شد یا خیر. هنوز هزینه‌های تولید آن نیز تعیین نشده است، به نظر می‌رسد که ایستگاه فضایی بین‌المللی قصد دارد هزینه ساخت آن را از طریق جذب سرمایه تأمین کند.

یک تیم روسی سال گذشته یک فیلم سینمایی بلند با نام The Challenge (چالش) را برای اولین بار در فضا فیلم‌برداری کردند که احتمالاً امسال اکران می‌شود. فرآیند فیلم‌برداری فیلمی که تام کروز در آن بازی می‌کند قرار است اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی در ایستگاه فضایی بین‌المللی آغاز شود.

کد خبر 550363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.