تفرقه و دشمنی در اولترافورد

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _شنبه ۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _شنبه، دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا، بخوانید:

روزنامه توتو اسپورت با تیتر «۶۰ میلیون» نوشت: پیشنهاد جدید یوونتوس برای دوشان ولاهوویچ آماده شد. ۶۰ میلیون یورو مبلغی است که یووه حاضر شده برای ستاره صربستانی فیورنتینا بپردازد.

تفرقه و دشمنی در اولترافورد

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر «دمبله نزدیک می‌شود» نوشت: مثل اینکه مشکلات بین عثمان دمبله و باشگاه بارسلونا در حال حل شدن است و پیش‌بینی می‌شود قرارداد این وینگر فرانسوی به زودی تمدید شود.

تفرقه و دشمنی در اولترافورد

روزنامه مارکا با تیتر «در رادار مادرید» نوشت: شوانمی، اندریک، فوفانا، بلینگام، وریتس و خروان‌برخ، بازیکنان جوانی هستند که باشگاه رئال‌مادرید سعی در جذب آن‌ها دارد.

تفرقه و دشمنی در اولترافورد

روزنامه دیلی‌اکسپرس با تیتر «تو با من شوخی می‌کنی» نوشت: کریستیانو رونالدو پس از تعویض در دیدار مقابل برنتفورد به رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد گفته که بازیکن جوان‌تری را تعویض کند و باعث تعجب سرمربی‌اش شده است.

تفرقه و دشمنی در اولترافورد

روزنامه میرور با تیتر «ناله یونایتد» نوشت: بازیکنان منچستریونایتد از دست رالف رانگنیک شاکی هستند. سرمربی آلمانی بازیکنانش را موظف می‌کند در خانه بازی‌ها را تماشا کنند؛ در حالی که آن‌ها کنار خانواده‌شان هستند.

تفرقه و دشمنی در اولترافورد

کد خبر 550356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.