ترکیب احتمالی سپاهان برابر مس رفسنجان

تیم فوتبال سپاهان در روزی که چهار غایب سرشناس دارد به میهمانی مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز نیم فصل‌دوم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان در سرچشمه به میهمانی مس رفسنجان می‌رود و امیدوار است با پیروزی در این دیدار سخت، فاصله خود را حداقل با دو مدعی دیگر قهرمانی حفظ کند. طلایی‌پوشان در شرایطی به مصاف مس رفسنجان می‌روند که پس از حذف از جام حذفی، شرایط خوبی از لحاظ روانی ندارند؛ اما مطمئناً کادر فنی تیم روی ریکاوری روحی بازیکنان کار کرده است و بازیکنان سپاهان آماده این دیدار سخت هستند.

با توجه به غایب‌های پرتعداد سپاهان برای دیدار با مس رفسنجان، دست محرم نویدکیا برای انتخاب ترکیب اصلی شاید برای نخستین‌بار در فصل جاری بسته باشد؛ اما با این حال سپاهان آن‌قدر بازیکن دارد که محرم حداقل برای ترکیب اصلی به مشکل نخورد.

«کنت» رقیب پیدا کرد

به نظر می‌رسد محرم درباره دروازه‌بان تیمش ریسک نکند و با وجود گل بدی که «کریستوفر کنت» در جام حذفی از آلومینیوم دریافت کرد، همچنان او را درون چارچوب تیمش قرار دهد. با این وجود حجت صدقی نیز با مهار دو ضربه پنالتی در دیدار جام حذفی نشان داد از پتانسیل خوبی برخوردار است و احتمال خیلی ضعیفی وجود دارد که در یک اقدام غافل‌گیرکننده، صدقی درون دروازه‌طلایی پوشان بایستد.

خط دفاع بدون چپ پای ملی‌پوش

در روزی که امید نورافکن، دفاع چپ ملی‌پوش سپاهان به دلیل چهار اخطاره بودن غایب است، دو گزینه محتمل برای جانشینی او مطرح هستند؛ داود رجبی و محمدرضا مهدی‌زاده. رجبی که محصول آکادمی سپاهان است در دیدار یک شانزدهم نهایی جام حذفی این فصل به صورت فیکس برای سپاهان بازی کرد و مهدی‌زاده نیز که در اصل یک مدافع وسط است، توانایی بازی در دفاع چپ را نیز دارد. باید دید محرم کدام یک را برای جانشینی نورافکن انتخاب می‌کند. در دیگر پست‌های دفاع تغییری در ترکیب اولیه سپاهان رخ نخواهد داد و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست و گولسیانی و نژادمهدی در قلب دفاع چهار نفره، بازی خواهند کرد.

غیبت آقای پاس گل در مرکز زمین

مهم‌ترین بازیکن سپاهان در وسط زمین یعنی سروش رفیعی که فصل گذشته آقای پاس گل شد، مانند نورافکن در این دیدار غایب است. در غیاب او و البته یاسین سلمانی که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است، تنها جلال‌الدین علی‌محمدی و حسن شوشتری گزینه‌های نویدکیا برای جانشینی او هستند. خط هافبک سه نفره سپاهان به غیر از مسعود ریگی و محمد کریمی به نظر با حسن شوشتری تکمیل شود؛ زیرا نویدکیا در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم نیز به او بازی داد تا شاید برای بازی لیگ با سایر بازیکنان هماهنگ شود.

خط آتش بدون خلعت

در شرایطی که دو مهاجم نوک اصلی سپاهان یعنی شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده روی فرم مطلوب خود نیستند و نتوانسته‌اند مشکل گلزنی تیم را در بازی‌های قبل حل کنند، این احتمال وجود داشت که خلعتبری به ترکیب اصلی و نوک خط حمله برسد؛ اما او هم به دلیل سرماخوردگی، بازی امروز را از دست داد تا نویدکیا انتخاب سختی از بین مغانلو و شهباززاده برای مهاجم نوک داشته باشد. در سمت چپ خط حمله فرشاد احمدزاده، آماده‌ترین بازیکن این روزهای سپاهان مقابل مس به میدان می‌رود؛ اما وینگر سمت راست با توجه به افت محمدرضا حسینی طی هفته‌های اخیر، شاید با تغییر روبه‌رو شود و در صورت رهایی کامل از بند مصدومیت، این رضا میرزایی باشد که به ترکیب اصلی برسد.

ترکیب احتمالی سپاهان با مس رفسنجان

کریستوفر کنت، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا مهدی‌زاده (داود رجبی)، مسعود ریگی، محمد کریمی، حسن شوشتری، محمدرضا حسینی (رضا میرزایی)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو (سجاد شهباززاده)

کد خبر 550326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.