ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته شانزدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران به‌مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قبل از اتمام رقابت‌های لیگ‌برتر برای تعطیلات نیم‌فصل، آخرین هفته برگزار خواهد شد و طی هفته شانزدهم لیگ‌برتر، پرسپولیس و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی تهران به‌مصاف یکدیگر می‌روند.


در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار حساس بررسی کنیم:

یحیی فقط لک را دارد

«حامد لک» دروازه‌بان باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت که محافظ دروازه پرسپولیسی‌ها در این فصل بوده، به‌عنوان مرد اول قفس توری تیم یحیی در مقابل فولاد خواهد ایستاد.

خط دفاعی با هدف کلین‌شیت

مهدی شیری، سعید آقایی، سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی، چهار مدافع سرخ‌پوشان در برابر فولاد را تشکیل خواهند داد و به‌دنبال ثبت کلین‌شیت در دیدار مقابل فولاد هستند. گل‌محمدی، ابراهیمی و علی نعمتی را نیز در اختیار دارد. همچنین علی شجاعی نیز می‌تواند در سمت چپ خط دفاعی برای پرسپولیس بازی کند.

خط میانی؛ مطمئن‌ترین جای زمین برای پرسپولیس

میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و سیامک نعمتی هافبک‌های پرسپولیس تهران در تقابل با فولاد خواهند بود. رضا اسدی و احسان پهلوان نیز می‌توانند به یحیی در میانه زمین و بال کناری کمک کنند.

پرسپولیس کم‌کم به نبود عیسی عادت می‌کند

در خط‌هجومی پرسپولیس، عیسی آل‌کثیر رباط پاره کرده، امید عالیشاه و حامد پاکدل نیز هفته‌هاست مصدوم هستند و فقط مهدی عبدی در پست تهاجمی پرسپولیس، امید اول گلزنی آنان است. وحید امیری، گزینه کناری عبدی خواهد بود تا با او در خط هجومی، زوج این تیم در مقابل فولاد را تشکیل دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی عبدی.

کد خبر 550325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.