عملکرد بازیکنانم برای بازی اول خوب بود/ نگفته بودند ازبکستانی‌ها کشتی‌گیر هم هستند!

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران گفت: تیم ما به هماهنگی بیشتری نیاز دارد؛ اما با این وجود عملکردمان برای دیدار نخست خوب بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فروزان سلیمانی پس از برتری پنج بر دو تیم‌ملی فوتسال ایران در نخستین بازی تورنمنت کافا مقابل ازبکستان اظهار کرد: همیشه بازی‌های اول یک تورنمنت حساسیت‌های خاص خودش را دارد و این دیدار هم به‌همین ترتیب بود، خداروشکر سه امتیاز این مسابقه را با نمایشی که بچه‌هایمان ارائه کردند از آن خود کردیم.

وی با اعتراض به سبک بازی خشن ازبکستان در زمین افزود: گفته بودند ازبکستانی‌ها فوتبالی هستند اما نگفته بودند کشتی‌گیر هم هستند. در خیلی از زمان‌های بازی فکر می‌کردیم کارهایشان در زمین فن کشتی است. بازیکنانم را در زمین جابه‌جا می‌کردند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران تصریح کرد: بهتر است که سبک بازی تیم‌ها و کارهایی که در زمین انجام می‌دهند مورد توجه داوران قرار بگیرد. چرا که ممکن است این برخوردها منجر به آسیب‌دیدگی بازیکنان شود.

سلیمانی در پایان ضمن رضایت از شاگردانش گفت: ما با اردوهای کمی وارد این مسابقات شدیم، برای ارائه بازی‌های بهتر به هماهنگی بیشتری نیاز داریم؛ البته که برای بازی نخست بچه‌هایمان خیلی‌خوب عمل کردند و توانستیم به پیروزی برسیم.

کد خبر 550293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.