وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای در محورهای شرقی/کاهش شدید دمای هوا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به کاهش شش تا هشت درجه‌ای دما تا روز شنبه، گفت: وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای امروز با سرعت ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت در مناطق شرق و شمال شرق در حال وزیدن است، خیزش گرد و خاک در جاده‌های استان بخصوص در مناطق خور و بیابانک، چوپانان، جندق کاهش دید وجود دارد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای امروز جمعه _ اول بهمن ماه _ با سرعت ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت در مناطق شرق و شمال شرق در حال وزیدن است.

وی افزود: خیزش گرد و خاک در جاده‌های استان بخصوص در مناطق خور و بیابانک، چوپانان، جندق کاهش دید وجود دارد.

کولاک و برف در محورهای‬ غرب و جنوبی استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: کاهش شش تا هشت درجه‌ای دما در سطح استان تا روز شنبه و کولاک برف و یخ زدگی جاده‌ها در محورهای جاده‌ای غرب و جنوب استان مشاهده خواهد شد.

وی اظهار کرد: لازم است انجام سفرهای غیرضروری به تعویق بیفتد همچنین رعایت اصول ایمنی تردد در جاده‌های شرق و شمال به لحاظ طوفان و گرد و غبار و در محورهای غرب و جنوب ضروری است.

شیشه فروش در توصیه به رانندگان و شهروندان گفت: مواردی همچون داشتن زنجیر چرخ و اقلام زمستانی و استحکام بخشی سازه‌های موقت و داربست‌ها و حفاظت گلخانه‌ها و تأسیسات کشاورزی ولوله‌های آبرسانی در برابر وزش باد و یخ زدگی و عدم صعود به ارتفاعات مورد نظر شهروندان باشد.

کد خبر 550214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.