دنربی:در آغاز بازی فشار بیشتری به ما وارد شد/ ایران در دفاع منسجم کار کرد

سرمربی تیم هند گفت:باید اعتراف کنم که تا حدودی جالب توجه بود که ایران در دقایق ابتدایی سبکی تهاجمی داشت. با این حال هر بازی شرایط مخصوص به خود را دارد و صادقانه بگویم، در دقایق اول بازی آنها کمی تهاجمی‌تر کار کردند و در ادامه مسابقه موفق شدیم با سپری شدن زمان مسابقه اعتماد به نفس خود را پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماس دنربی در نشست خبری پس از دیدار برابر ایران اظهار کرد: باید اعتراف کنم که تا حدودی جالب توجه بود که ایران در دقایق ابتدایی سبکی تهاجمی داشت با این حال هر بازی شرایط مخصوص به خود را دارد و صادقانه بگویم، در دقایق اول بازی آنها کمی تهاجمی‌تر کار کردند و در ادامه مسابقه موفق شدیم با سپری شدن زمان مسابقه اعتماد به نفس خود را پیدا کنیم و در واقع توانستیم بازی را کنترل کنیم اما در آغاز بازی فشار بیشتری به ما وارد شد.

وی در خصوص شانس تیمش برای رسیدن به اهداف در این تورنمنت و صعود به مراحل بعدی خاطرنشان کرد: شانس این وجود دارد که صعود کنیم و باید بازی‌های بعدی خود را نیز در نظر بگیریم. هنوز مسابقات دیگری وجود دارد و باید رویکرد مناسبی داشته باشیم تا در این مسابقات به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی تیم زنان هند در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا چگونگی عملکرد ایران اظهار کرد: همیشه بازیکنانی که با برنامه بازی می‌کنند و با تمام وجود برای دفاع از دروازه خود تلاش می‌کنند را دوست داشته‌ام. فکر می‌کنم که آنها هم از سبک بازی خود راضی بوده‌اند. البته ما بازی تکنیکی‌تری ارائه دادیم اما آنها در دفاع منسجم کار کردند.

وی در پایان تصریح کرد: این بازی را پشت سر گذاشته‌ایم و تاکید می‌کنم که باید به فکر مسابقات آینده باشیم. دیدار بعدی برابر چین تایپه است که در مسابقه اول خود شکست خورده و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا با عملکرد خوب بازی بعدی را انجام دهیم. این مسابقه تمام شده و تمرکز باید روی بازی با چین تایپه باشد. در این مسابقه گلی به ثمر نرساندیم اما باید روند را در دیدار بعد تغییر دهیم و به هدف خود برسیم.

کد خبر 550157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.