تحلیل رمز ارز اوالانچ + نمودار و قیمت AVAX

در رمز ارز اوالانچ شاهد یک رفتار جنبش اصلاحی هستیم، پس از اخرین اصلاح انجام شده پیش بینی میشود یک موج جنبشی دیگر را نیز انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توسعه‌دهندگان آزمایشگاه‌های Ava ادعا می‌کنند که آوالانچ اولین شبکه قراردادهای هوشمند است که به صورت استاندارد در کمتر از یک ثانیه تراکنش‌ها را تأیید می‌کند. آوالانچ شبکه اصلی خود را در سپتامبر ۲۰۲۰ راه اندازی کرد. توکن اصلی این پلتفرم یعنی AVAX نام دارد، اولانچ از یک تکنولوژی پیشگامانه بهره می‌برد. این پلتفرم ترکیبی از یک پروتکل اجماع جدید و کاملاً قدرتمند است که ضمن ایجاد تمرکززدایی به صورت واقعی، تراکنش‌ها را بسیار سریع و در کسری از ثانیه پردازش می‌کند. علاوه بر این، زیرساخت اوالانچ بسیار منعطف است و توسعه‌دهندگان را قادر به ساخت زیرشبکه‌های جدید با محیط‌های دلخواه می‌سازد.

تحلیل رمز ارز اوالانچ + نمودار و قیمت AVAX

تحلیل تکنیکال اوالانچ

تحلیل رمز ارز اوالانچ + نمودار و قیمت AVAX

پس از اینکه اولین موج الیوت در این رمز ارز تشکیل شد شاهد ایجاد یک پهنه دوند بودیم که به صورت abc نام گذاری شد و پس از ان شاهد شکل گیری یک موج ۳ بسط یافته بودیم که در دل خود ۵ موج الیوتی دیگر را شامل می‌شد، پس از ان شاهد اصلاح موج ۳ در قالب موج ۴ بودیم با یک پهنه منبسط و پیش بینی می‌کنیم یک موج ۵ دیگر در انتظار این رمز ارز باشد البته انتظار رشد زیادی را نخواهیم داشت زیرا موج ۱ موج بزرگی شده است.

پیش بینی می‌شود به اندازه ارتفاع موج ۳ موج ۵ رشد کند البته اگر سطح c از دست برود تحلیل فوق نقض می‌شود.

کد خبر 550098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.