تکمیل پروژه‌های ناتمام اولویت‌ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سمنان

شهردار سمنان از ارائه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سمنان به شورای اسلامی شهر در تاریخ مقرر با اولویت تکمیل پروژه‌های ناتمام خبر داد.

سید علی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ارائه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سمنان به شورای اسلامی شهر در زمان مقرر، اظهار کرد: توسعه عمرانی شهر و تکمیل پروژه‌های ناتمام از اولویت‌های اساسی شهرداری است.

وی تکمیل پروژه‌های فاضلاب شهری، تقاطع غیرهمسطح امام حسن (ع)، روزیه و پل‌های خیرآباد و حسن‌آباد را از مهمترین پروژه‌های عمرانی سال آینده عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش هزینه‌های جاری که عمدتاً متوجه افزایش نرخ حقوق و دستمزد و دیگر اقلام ضروری در کشور است، سعی شده است فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های عمرانی نیز از برنامه‌های مهم شهرداری باشد.

شهردار سمنان با اشاره به تدوین بودجه به صورت محله محور و وجود هفت ناحیه شهری، تصریح کرد: هوشمندسازی شهر و پیاده‌سازی کامل فرآیندهای شهرداری الکترونیک، انجام پروژه‌های کوچک مقیاس در سطح محله‌ها با استفاده از توانایی‌های نواحی، مشارکت در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس و بازآفرینی بافت‌های فرسوده از دیگر محورهای بودجه ۱۴۰۱ است.

وی خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه سال‌جاری ۴۰ درصد بودجه ۱۴۰۰ محقق شده است که و امیدواریم تا پایان سال با افزایش پرداختی‌های عوارض توسط شهروندان و دیگر فعالیت‌های درآمدی، بیش از ۷۰ درصد بودجه امسال محقق شود.

کد خبر 550091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.