کاشت ۷۰۰ نهال بومی در شهر زیراب

شهردار زیراب از کاشت نهال بومی در این شهر خبر داد و گفت: خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهرداری، تپه نور شهدا (مزار شهدای گمنام)، منطقه قادیکلا و خیابان شهید ناظری از نقاط مدنظر برای کاشت نهال است.

سعید قلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح کاشت نهال‌های بومی در استان مازندران، کاشت نهال بومی در دستور کار واحد فضای سبز شهرداری زیراب قرار دارد که تا به امروز قریب به ۲۰۰ اصله نهال بومی در نقاط مختلف شهر زیراب کاشته شد.

وی افزود: این نهال‌ها شامل ۱۰۰ اصله نهال افرا پلت منطقه قاسم‌آباد، ۵۰ اصله نهال زبان گنجشک (ون) منطقه بالازیراب و ۵۰ اصله نهال افرا پلت منطقه خرمندیچال کشت شده است.

شهردار زیراب تصریح کرد: خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهرداری، تپه نور شهدا (مزار شهدای گمنام)،منطقه قادیکلا و خیابان شهید ناظری از دیگر نقاط مدنظر برای کاشت نهال است.

وی با اشاره به کنترل استقرار مناسب مخازن، از جمع‌آوری زباله‌های اطراف سطل‌ها و معابر و جاروب اطراف سطل‌ها و کلیه معابر شهری خبر داد و گفت: جمع‌آوری و حمل‌ونقل نخاله‌های خانگی با حجم کم و لایروبی جداول و نهرها در کنار رفع آب‌گرفتگی معابر و پاکسازی جداول روباز در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

کد خبر 550046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.