عصبانیت رونالدو از تعویض شدن مقابل برنتفورد + فیلم

یونایتد چه ببرد و چه ببازد، شایعه هایش تمامی ندارد و این بار تعویض رونالدو دردسرساز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تعویض کریستیانو رونالدو در بازی منچستر یونایتد و برنتفورد توسط رالف رانگنیک باعث خشم مهاجم پرتغالی شد و واکنش او پس از ترک زمین مسابقه در فضای مجازی با بازدید بسیاری مواجه شد.

اگرچه منچستر یونایتد موفق شد با گل‌های گرینوود، الانگا و رشفورد در یک دیدار نسبتاً یک‌طرفه با قاطعیت از سد برنتفورد عبور کند، اما همچنان حواشی این تیم را رها نمی‌کند. تعویض رونالدو در نیمه دوم باعث اعتراض و واکنش همراه با خشم ستاره پرتغالی بود که توجه رسانه‌ها را به خوب جلب کرد.

مهاجم پرتغالی منچستر که از سوم ژانویه به دلیل مشکل لگن برای یونایتد به میدان نرفته بود، بسیار علاقه داشت تا با حضور در زمین مسابقه بتواند برای تیمش گلزنی کند اما تعویض انجام شده نقشه‌هایش را نقش بر آب کرد. در واقع در نزدیکی دقیقه ۷۰ مسابقه و زمانی که یونایتد با دو گل از حریف خود جلو بود، رانگنیک تصمیم گرفت رونالدو را از بازی خارج کند و هری مگوایر را برای تقویت دفاع خود به میدان بیاورد.

رونالدو پس از ترک زمین مسابقه واکنش تندی داشت و به رانگینک گفت: چرا من؟ چرا مرا تعویض می‌کنی؟ او در حالی که ژاکتش را روی زمین پرت کرد با غرولند از زمین بازی بیرون رفت. ناامیدی رونالدو همچنان ادامه داشت و در حالی که که تنها روی یک پله نشسته بود، رانگنیک به سمتش رفت تا با صحبت کردن بتواند ستاره پریشان تیمش را آرام کند.

صحنه عصبانیت رونالدو به دلیل تعویض شدن و خروجش از زمین مسابقه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

سرمربی منچستر در گفت‌وگویی پس از مسابقه در مورد واکنش رونالدو به تعویضش گفت: واکنش او طبیعی است. یک مهاجم می‌خواهد گل بزند اما او پس از مصدومیت که داشته باید مراقب خود باشد و ما نیز باید به یاد داشته باشیم که بازی‌های دیگری در پیش داریم.

رانگنیک ادامه داد: تنها واکنشی که متوجه شدم این بود که از من می‌پرسید چرا من را تعویض کردی؟ و من گفتم باید به نفع تیم تصمیم بگیرم. انتظار نداشتم بعد از تعویض او مرا در آغوش بگیرد، می‌دانم بازیکنان گلزن چطور علاقه دارند همواره در زمین مسابقه باشند. با این وجود من هیچ مشکلی با کریستیانو ندارم، او به تازگی از مصدومیت برگشته و یک هفته و نیم تمرین نکرده بود. چرا نباید از بازیکنان روی نیمکت استفاده کنم؟

هشت گل در هفده بازی، آمار استثنایی مهاجم منچستر یونایتد است. در حالی که یونایتد در رده هفتم جدول لیگ برتر انگلستان حضور دارد، اما هواداران منچستر یونایتد به خوبی می‌دانند که دستیابی به همین جایگاه نیز بدون حضور رونالدو ممکن نبوده است.

کد خبر 550040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.