نجات ۴ نفر آتش‌سوزی در باشگاه بدنسازی خیابان قدوسی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه چهار نفر از کارکنان باشگاه در طبقه منفی دو ساختمان گرفتار شده بودند، گفت: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و تخلیه دود، حبس شده‌ها را به سلامت به فضای بیرون منتقل شدند.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حادثه حریق در یک باشگاه بدنسازی، اظهار کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی دو یک ساختمان چهار طبقه با کاربری باشگاه بدنسازی در خیابان قدوسی غربی امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گزارش شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی متشکل از دو گروه حریق و دو گروه نجات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه تجاری، اداری بود که دو طبقه منفی نیز داشت و آتش‌سوزی از فضای داخلی باشگاه بدنسازی به وسعت ۶۰۰ مترمربع در طبقه منفی دو آغاز و دود غلیظی محل را فرا گرفته و چهار نفر از کارکنان باشگاه در فضای داخلی گرفتار شده بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به حبس نفرات در ساختمان و حساسیت عدم سرایت شعله‌های آتش به طبقات دیگر ساختمان، اضافه کرد: بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران، با تقسیم به دو گروه همزمان نسبت به نجات افراد و اطفای حریق اقدام کرده و موفق به نجات چهار مرد از میان شعله‌های آتش و مهار این آتش‌سوزی شدند.

قانع گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان به این افراد آسیبی نرسید و علت اولیه آتش‌سوزی در دست بررسی است. نیروهای امدادی پس از تهویه کامل محیط آتش‌سوزی و تخلیه دود ناشی از این حریق از طبقات به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

کد خبر 550031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.