آموزش در نیم سال دوم قطعا به صورت حضوری خواهد بود

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: آموزش در نیم سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ قطعا به صورت حضوری خواهد بود.

جعفر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زمان انتخاب واحد ترم تحصیلی دانشجویان شاغل به تحصیل ۱۲و۱۱ بهمن و شروع کلاس‌ها ۱۶ بهمن‌ماه است.

وی با بیان اینکه زمان انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود یکم و دوم اسفندماه و شروع کلاس‌ها هفتم اسفندماه است، افزود: آموزش در نیم سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ قطعاً به صورت حضوری برگزار خواهد شد و هرگونه تغییری در فرآیند آموزش دانشگاه بر اساس شرایط بیماری کرونا و تصمیمات ستاد ملی کرونا صورت خواهد گرفت.

مقدسی تصریح کرد: تمامی آزمون‌های پایان‌ترم نیم‌سال جاری نیز اعم از دانشجویان جدیدالورود و ورودی سالانه قبل به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ این امتحانات به صورت حضوری کاغذی و یا حضوری الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی دانشجویان ورودی سال‌های گذشته حداقل دو دوز واکسن را دریافت نمودند ولی اطلاع دقیقی از وضعیت واکسیناسیون دانشجویان جدید الورود در دست نیست؛ اگرچه به تمامی دانشجویان جدیدالورود در زمان ثبت نام اطلاع رسانی شده است که نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند و قطعاً در زمان برگزاری آزمون‌ها دانشجویان جدید الورود ملزم به ارائه کارت واکسینایون بودند تمامی اعضای هیأت علمی و پرسنل دانشکده‌ها و معاونت به صورت کامل واکسینه شدند.

مقدسی گفت: با توجه به اینکه بازه زمانی برگزاری آزمون‌های پایان‌ترم افزایش یافته همچنین جهت ایجاد شرایط مناسب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ دانشکده‌ها به دو گروه تقسیم شد تا گروه اول در دو هفته اول (پزشکی –بهداشت – پرستاری بروجن) و گروه دیگر (پرستاری و مامایی شهرکرد – پیراپزشکی - دندانپزشکی) در دو هفته دوم آزمون‌ها را برگزار کنند. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هریک از دانشکده‌ها فضای مناسبی را برای برگزاری آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تدارک دیده شده همچنین امکان استفاده از سالن شهید ضیایی، سالن آزمون معاونت آموزشی و سالن سایت رحمتیه برای برگزاری آزمون‌های حضوری الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 550025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.