اولتیماتوم ژاوی به دمبله

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _پنجشنبه، ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _پنجشنبه، ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه مارکا با تیتر "اتلتیکوی بدون روح" نوشت: اتلتیکومادرید به سوسیداد ۲-۰ باخت و شانس قهرمانی در جام‌حذفی را از دست داد. شاگردان سیمونه در لالیگا هم شرایط خوبی ندارند.

اولتیماتوم ژاوی به دمبله

روزنامه موندو با تیتر "جام با اولتیماتوم" نوشت: در آستانه دیدار مهم جام‌حذفی مقابل اتلتیک‌بیلبائو، بارسلونا با مشکل دمبله و ژاوی مواجه شده است. تمدید قرارداد این بازیکن فرانسوی دردسر جدید باشگاه بارسلونا است.

اولتیماتوم ژاوی به دمبله

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "احساس سنسی برای جام حذفی" نوشت: اینتر با گل سنسی موفق شد امپولی را شکست دهد. علاوه بر سری‌آ، اینتر در جام‌حذفی ایتالیا هم شانس اول قهرمانی است.

اولتیماتوم ژاوی به دمبله

روزنامه توتو اسپورت با تیتر "یووه، زکریا اینجاست" نوشت: دنیس زکریا هافبک سوئیسی تیم مونشن‌گلادباخ به یوونتوس خیلی نزدیک شده و به نظر می‌رسد اولین خرید زمستانی بانوی‌پیر باشد.

اولتیماتوم ژاوی به دمبله

روزنامه میرور با تیتر "وزوز" نوشت: منچستریونایتد در شبی فوق‌العاده مقابل برنتفورد پیروز شد. برد ۳-۱ با گل‌های اولانگا، گرینوود و رشفورد به‌دست آمد، در حالی که رونالدو تعویض شد و خیلی عصبانی بود.

اولتیماتوم ژاوی به دمبله

کد خبر 549991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.