عدم صلاحیت شهردار منتخب زنجان صحت ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: حکم شهردار زنجان و چند شهر دیگر بعد از گذشت بیش از چهار ماه هنوز امضا نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مرادلو امروز _چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت صدور حکم شهردار زنجان اظهار کرد: امروز این موضوع را از وزارت کشور پیگیری کردیم و اعلام شد که پیگیر امضای حکم از دفتر وزیر کشور هستند و قول دادند که این حکم، سریع به شورای شهر زنجان برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در خصوص شایعاتی مبنی امضا نشدن حکم فیروز فر افزود: هرگونه شائبه نسبت به عدم تأیید صلاحیت شهردار منتخب زنجان به خاطر مسائل جسمی و دلایل دیگر صحت ندارد و به غیر از زنجان چند شهردار دیگر نیز در مراحل پایانی تأیید صلاحیت از وزارت کشور هستند.

مرادلو در پاسخ به سوالی در خصوص انتقادات وارده در انتخاب نشدن شهردار و ارتباط آن با مشکلات مربوط به برف‌روبی گفت: سرپرست شهرداری، معاونت‌ها و مدیران شهرداری با تمام قوا اقداماتی را برای برف‌روبی و پاکسازی معابر انجام دادند.

مرادلو با ابراز نارضایتی از وضعیت برف‌روبی، افزود: در خصوص میزان امکانات و تجهیزات، شهرداری باید برنامه‌ریزی و اعتبارات آن را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال جاری پنج میلیارد تومان برای اجاره ماشین‌آلات لحاظ شده است، گفت: قراردادهای لازم در زمان مقرر منعقد شده بود و از تمام ظرفیت‌ها استفاده شد.

به گزارش ایمنا، اولین شهردار منتخب شورای شهر زنجان مورد تأیید وزارت کشور قرار نگرفت و اعضای شورای شهر زنجان با کنار گذاشتن فراخوان انتخاب شهردار و گزینه‌های انتخابی آن، شخص دیگری را خارج از لیست فراخوان انتخاب کردند که در حال حاضر با گذشت حدود یک ماه هنوز حکم "علیرضا فیروز فر" از وزارت کشور ارسال نشده است.

کد خبر 549951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.