مشخصات لپ‌تاپ لنوو IdeaPad L340+ قیمت

قیمت لپ‌تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 می‌تواند علاقه مندان به دنیای لپ تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لنوو جز شرکت‌هایی است که مهارت خاصی در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ‌های میان رده و اقتصادی دارد و تا کنون مدل‌های زیادی در این رده تولید کرده است. لپ تاپ Lenovo L340 نیز از جمله این محصولات است که مخصوص کاربری عمومی است و برای انجام امور روزمره مناسب است. در ادامه به بررسی بعضی از ویژگی‌های لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 می‌پردازیم:

طراحی و بدنه لپ تاپ لنوو IdeaPad L340

لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 از طراحی زیبا و مدرنی بهره می‌برد، قاب پشتی این لپ تاپ از جنس پلاستیک با کیفیت است، لولای آن نیز یکپارچه است و به کاربران این امکان را می‌دهد که نمایشگر را در زاویه دلخواه نگه دارند. طراحی لولا به شکلی است که امکان باز شدن نمایشگر تا زاویه ۱۸۰ درجه را فراهم می‌کند. ابعاد لپ تاپ ذکر شده ۲۲.۹ * ۲۵۴.۶ * ۳۶۳ میلی متر و وزن آن ۲.۲ کیلوگرم است که برای این میان رده قابل قبول است. در مدل‌های گیمینگ لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 از دو فن خنک کننده برای پردازش‌های بالای کارت گرافیک استفاده شده است، در حالی که در بقیه مدل‌های L340 در قسمت زیرین لپ تاپ یک فن و یک محفظه برای عبور و گردش هوا تعبیه شده است. پورت‌های لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 فقط در سمت چپ قرار گرفته‌اند و شامل دو پورت USB 3.0، یک پورت Type-C، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، یک پورت HDMI و یک پورت شبکه Ethernet می‌شود.

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو IdeaPad L340

لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد، این صفحه نمایش به قابلیت anti-glare و مات بودن مجهز شده است، این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران به آسانی با هر شدت روشنایی نور محیط بتوانند تصاویر شفاف و با جزئیات کامل را مشاهده کنند. این لپ تاپ دارای یک وب‌کم با کیفیت است که افراد می‌توانند با استفاده از آن مکالمات تصویری داشته باشند یا در کنفرانس‌های ویدئویی شرکت کنند.

صفحه کلید و تاچ‌پد لپ تاپ لنوو IdeaPad L340

کیبورد لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 از نوع AccuType لنوو است و از کلیدهایی با چیدمان جزیره‌ای بهره گرفته است که برای تایپ سریع و طولانی مناسب است. این صفحه کلید دارای نور پس زمینه به رنگ آبی درخشان است، این روشنایی یکنواخت است و در دو مرحله تنظیم می‌شود. قسمت اعداد یا NUM Lock نیز در این صفحه کلید تعبیه شده است که برای انجام عملیات‌های محاسباتی و مالی کارآیی بالایی دارد. تاچ‌پد لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 طراحی یکپارچه، ابعاد مناسب و عملکرد قابل قبولی دارد. سطح تاچ‌پد روان است و دست به راحتی روی آن قرار می‌گیرد. این تاچ‌پد برای فرمان‌های چند لمسی مانند اسکرول و زوم کردن عملکرد متوسطی دارد.

مشخصات لپ‌تاپ لنوو IdeaPad L340+ قیمت

سخت افزار لپ تاپ لنوو IdeaPad L340

لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 از پردازنده core i5 مدل 9300H شرکت Intel بهره می‌برد، پردازنده گرافیکی مدل Nvidia ساخت شرکت intel این تراشه را همراهی می‌کند. حافظه اختصاصی این کارت گرافیک ۵۱۲ مگابایت است که تا چهار گیگابایت امکان افزایش دارد. شرکت لنوو برای لپ تاپ ذکر شده حافظه رم هشت گیگابایتی از نوع DDR4 را در نظر گرفته است که به راحتی قابلیت ارتقا دارد. در لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 در کنار حافظه یک ترابایتی یک حافظه ۱۲۸ گیگابایتی از نوع SSD نیز مورد استفاده قرار گرفته است که کاربران می‌توانند از این طریق با سرعت بالاتری به انجام فعالیت‌های خود بپردازند. با توجه به اقتصادی بودن لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 سخت افزار آن کارایی مناسبی برای انجام کارهای روزمره و اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سبک تا نیمه سنگین را دارد. لازم به ذکر است که این لپ تاپ با پردازنده AMD نیز عرضه می‌شود که در بعضی ویژگی‌ها تفاوت‌هایی با مدل ذکر شده دارد.

باتری لپ تاپ لنوو IdeaPad L340

انرژی مورد نیاز لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 با استفاده از یک باتری سه سلولی تأمین می‌شود، شرکت تولید کننده اعلام کرده است که این باتری تقریباً ۹.۵ ساعت شارژدهی دارد.

مزیای لپ تاپ لنوو IdeaPad L340

  • حافظه رم DDR4 با ظرفیت ۱۶ گیگابایت
  • هارددیسک یک ترابایتی
  • پردازنده گرافیکی قوی
  • مجهز به پردازنده‌ای با توان قابل قبول

معایب لپ تاپ لنوو IdeaPad L340

  • استفاده نکردن از نمایشگر IPS
  • عملکرد ضعیف باتری
  • عملکرد ضعیف تاچ‌پد

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad L340

با توجه به بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 با هشت گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۷ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 549938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.