سفر رئیس جمهور به روسیه نمایانگر تحول اساسی دولت در روابط بین الملل است

معاون اول رییس جمهور با مهم خواندن سفر آیت‌الله رئیسی به مسکو، گفت: تحولی اساسی در مناسبات بین المللی در دولت سیزدهم اتفاق افتاده که این سفر یکی از ابعاد آن است.

به گزارش ایمنا و نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، محمد مخبر در جلسه صبح چهارشنبه _۲۹ دی‌ماه_ هیات دولت که به ریاست وی برگزار شد، با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان به روسیه اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به مسکو دارای اهمیت خیلی زیادی است و می‌توان گفت یک تحول اساسی در مناسبات بین المللی در این دولت اتفاق افتاده که این سفر هم یکی از ابعاد این تحول در حوزه روابط بین الملل است.

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به درخواست های متعدد برای سفر مسئولان ایرانی به سایر کشورها، ادامه داد: در حال حاضر مناسبات با همسایگان بسیار خوب پیش می رود.

مخبر در ادامه با اشاره به روز هوای پاک و لزوم توجه جدی به این موضوع گفت: تصمیمات خوبی درباره مسایل محیط زیستی و هوای پاک در دولت گرفته شده که البته اجرای برخی از آنها ممکن است زمان‌بر باشد ولی مردم باید بدانند که موضوع محیط زیست برای مسئولان دارای اهمیت است و همواره به این مسائل توجه جدی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، خاطرنشان کرد: معاونت زنان و امور خانواده در این ایام اقدامات بسیار خوبی را در دستور کار قرار داده و ان شالله همه دستگاه ها باید کمک کنند تا این موضوع در دولت به خوبی پیش برود چرا که دولت رسیدگی به امور زنان و خانواده را از اولویت‌های خود می‌داند و مقید به این موضوع است.

کد خبر 549928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.