مسی را به بارسلون برگردانید!

ستاره برزیلی اعتراف کرد در بارسلونا هیچ چیز شبیه قبل نیست و جای خالی مسی به شدت احساس می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، دنی‌آلوز بازیکن برزیلی بارسلونا اعتراف کرد که دلتنگ مسی است و از مدیران درخواست کرد هر چه زودتر مقدمات بازگشت فوق‌ستاره آرژانتینی به نیوکمپ را فراهم کنند.

مسی در طول ۲۰ سال حضورش در بارسلونا، جایگاهی دست‌نیافتنی در میان اسطوره‌های باشگاه کاتالان به دست آورد؛ اما جدایی او از بارسا موجب اندوه بسیاری از هواداران بارسلونا در سراسر جهان شد. در واقع آبی و اناری‌ها به دلیل مشکلات مالی نتوانستند براساس قواعد لالیگا قرارداد جدیدی با مسی تمدید کنند.

از سوی دیگر، دنی‌آلوز پس از پنج سال و نیم دوری دوباره به بارسا پیوست؛ با این حال اعتراف کرده که بدون مسی همه چیز متفاوت است و شرایط به خوبی قبل نیست.

آلوز از باشگاه بارسلونا در مصاحبه‌ای درخواست کرده تا برنده هفت بار توپ طلا را بازگردانند تا بتواند دوران درخشان خود را در محیطی آشنا به پایان برساند: مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. اینجا بودن و ندیدن او و نداشتن او در تیم عجیب است. بعضی وقت‌ها همه چیز آن‌طور که ما رویاهایمان را می‌بینیم، اتفاق نمی‌افتد. قبلاً به او گفته بودم که برای او هیچ جا بهتر از بارسلون و نیوکمپ نخواهد بود.

دفاع برزیلی بارسا درباره گفت‌وگوهایش با مسی ادامه داد: البته زمانی هم بود که مسی همین حرف را به من زد. او گفت که هیچ جا مثل بارسا نخواهد شد. خیلی خوب می‌شود اگر مسی دوران حرفه‌ای خود را اینجا به پایان برساند. پایان دادن آن در اینجا یک هدیه بزرگ برای او خواهد بود و باشگاه می‌تواند از این میراث مراقبت کند.

مسی بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۱ در ۷۷۸ بازی ۶۷۲ گل برای بارسا به ثمر رساند و به این باشگاه کمک کرد تا در این سال‌ها ۳۵ جام کسب کند.

این مهاجم بزرگ، الهام‌بخش بلوگرانا برای دو بار کسب سه‌گانه در سال‌های ۰۹ -۲۰۰۸ و ۱۵-۲۰۱۴ شد، درحالی‌که رکوردهای بی‌شماری ازجمله بیشترین گل زده در تاریخ لالیگای اسپانیا و بیشترین گل زده در یک فصل لالیگا و اروپا را نیز به ثبت رساند.

پاری‌سن‌ژرمن، مسی را با قراردادی دو ساله با گزینه یک سال تمدید به خدمت گرفت؛ اما این بازیکن ۳۴ ساله درها را برای بازگشت به نیوکمپ باز گذاشته است. مسی در ماه اکتبر به اسپورت گفت: همیشه گفته بودم که دوست دارم بتوانم به باشگاه کمک کنم. اگر امکانش وجود داشته باشد، می‌خواهم دوباره به بارسا برگردم؛ زیرا این باشگاهی است که دوستش دارم و دوست دارم به خوب بودنش ادامه دهد، به رشد خود ادامه دهد و یکی از بهترین‌های دنیا باشد.

کد خبر 549861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.