دوره تخصصی انتخاب برتر با رویکرد مهارت همسرگزینی

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره تخصصی آموزشی انتخاب برتر با رویکرد مهارت همسرگزینی ویژه دختران اصفهانی با هدف توانمندسازی خانواده‌ها، برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام حامد اهتمام اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل پایداری و تحکیم خانواده که رضایت‌مندی از زندگی را به همراه دارد، انتخاب آگاهانه است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل طلاق در کشور، عدم انتخاب آگاهانه است، افزود: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با توجه به مأموریت اصلی خود درباره کاهش آسیب‌های اجتماعی، دوره تخصصی انتخاب برتر را با هدف توانمندسازی دختران اصفهانی برای داشتن انتخاب آگاهانه برنامه‌ریزی کرده است.

معاون فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه، شاید شرایط برای ازدواج به‌موقع برخی از جوانان مهیا نباشد و ازدواج به‌هنگام محقق نشود، لذا در این دوره علاوه بر تبیین شاخص‌های یک انتخاب موفق، خویشتن‌داری و تاب‌آوری به‌عنوان زیست عفیفانه که از اهداف دوره است، تبیین خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح در مرحله اول همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) تا ولادت حضرت علی (ع) به‌عنوان یک زوج موفق و آسمانی ویژه دختران ۱۷ تا ۳۰ اصفهانی ساکن در شهرهای شاهین‌شهر، برخوار، خوراسگان، کوهپایه و محمودآباد به شکل حضوری و مجازی و بقیه شهرها فقط به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در ادامه، هر شهری که تعداد ثبت‌نام‌کنندگان آن به حد نصاب برسد، دوره در آن شهر نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام اهتمام تأکید کرد: برای این دوره تخصصی از حضور اساتید مطرح بهره‌مند خواهیم شد و بعد پایان هر جلسه، مشاوران توانمند به‌صورت فردی درخصوص انتخاب همسر و خویشتن‌داری مشاوره خواهند داد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام تا شنبه دوم بهمن‌ماه سال جاری فعال خواهد بود، تصریح کرد: همه علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی dte.bz/bartar به‌صورت رایگان برای حضور در دوره تخصصی آموزشی انتخاب برتر با رویکرد مهارت همسرگزینی ویژه دختران اصفهانی ثبت‌نام کنند. این دوره از یک‌شنبه سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

کد خبر 549807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.