خداحافظی تقاطع شیخ‌آباد با ترافیک سنگین

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به درخواست ساکنان محله شیخ‌آباد مبنی بر باز شدن گره‌های ترافیک این محله، گفت: این مهم در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی در بازدید از منطقه شیخ‌آباد که صبح امروز _چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه_ انجام شد، اظهار کرد: رفع و بهبود گره‌های ترافیکی در تقاطع شیخ‌آباد در اولویت این درخواست‌ها قرار گرفته است.

وی با یادآوری تبادل‌نظرها درخصوص ارائه راهکاری برای روان‌سازی ترافیک این محله و کارشناسی‌های صورت گرفته، عنوان کرد: اجرای دو پروژه «اصلاح هندسی و تعریض مسیر تقاطع ریل راه‌آهن و ورودی شیخ‌آباد» و «احداث تقاطع غیرهمسطح در امتداد بلوار کامیون‌داران» به عنوان راهکارهای تحقق این مهم انتخاب شده و در سال آینده در مرحله اجرا قرار می‌گیرند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، از درخواست شهروندان منطقه دو ساکن در خیابان حسین‌آباد مبنی بر ترافیک سنگین عصرگاهی یاد کرد و با اشاره به اتصال ورودی فردیس به این خیابان کم عرض که مهم‌ترین دلیل ترافیک سنگین این محدوده شده، گفت: جهت رفع این معضل، یک بلوار ۳۵ متری موازی با خیابان حسین‌آباد در حال تکمیل است که ضرورت دارد شهرداری به راه‌اندازی و افتتاح این پروژه سرعت بیشتری ببخشد.

وی به اقدامات در حال تکمیل منطقه درخصوص توسعه فضای سبز و ایجاد پارک در منطقه دو اشاره کرد و ضمن قدردانی از اجرای این اقدامات، ضرورت سرعت بخشیدن به افتتاح و تکمیل پارک واقع در شهرک بنفشه، تجهیز زمین چمن ورزشی و ساختمان سرای محله در این پارک را یادآور شد.

تکمیل امکانات رفاهی ورزشی و تجهیز سرای محله در پارک سه هزار هکتاری رنجی‌ها واقع در منطقه که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز از دیگر مواردی بود که نایب رئیس شورای اسلامی شهر در این بازدید بر آن تأکید کرد.

کد خبر 549802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.