لپ‌تاپ ریلمی‌بوک Enhanced Edition Air   در چین رونمایی شد

شرکت ریلمی لپ‌تاپ ریلمی‌بوک Enhanced Edition Air خود را که به نسل یازدهم پردازنده اینتل Core i5 مجهز شده است، در چین رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدل لپ‌تاپ ریلمی‌بوک Enhanced Edition Air با مدل Enhanced Edition که در ماه جاری میلادی معرفی شد متفاوت است. تفاوت اصلی این دو محصول نیز در فریم دور نمایش‌گر پلاستیکی آن است که باعث شده است وزن آن در محصول جدید سبک‌تر باشد. وزن لپ‌تاپ ریلمی بوک Enhanced Edition Air فقط ۱.۳۹ کیلوگرم و ضخیم‌ترین قسمت آن نیز ۱۴.۹ میلی متر ضخامت دارد.

لپ‌تاپ ریلمی‌بوک Enhanced Edition Air به صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل، نسبت تصویر سه به دو و فضای رنگی sRGB مجهز شده است. این محصول دارای وب‌کم 720p و صفحه کلید با نور پس زمینه سه درجه‌ای است و حس‌گر تشخیص اثر انگشت آن نیز با کلید پاور ادغام شده است. درگاه‌های لپ‌تاپ ذکر شده شامل یک تاندربولت ۴، یک USB-C 3.2 Gen 2، یک USB-A Gen 1 و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شود. لپ‌تاپ ریلمی‌بوک Enhanced Edition Air به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-11320H و گرافیک اینتل Xe مجهز شده است که ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع NVMe SSD آن را همراهی می‌کند.

محصول ذکر شده به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل ویندوز ۱۱ عرضه خواهد شد، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۵۴ وات ساعتی تأمین می‌شود که تقریباً ۱۲ ساعت شارژدهی دارد. لپ‌تاپ ریلمی بوک Enhanced Edition Air با یک شارژر Type-C با توان ۶۵ وات وارد بازار می‌شود، شارژر ۳۰ وات عرضه شده به همراه گوشی‌های ریلمی نیز می‌تواند این نوع لپ‌تاپ را شارژ کند. لپ‌تاپ ریلمی بوک Enhanced Edition Air در دو رنگ سبز و خاکستری و با قیمت پایه ۷۴۰ دلار از ۲۱ ژانویه عرضه خواهد شد.

کد خبر 549768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.