فرناندز: در تمامی تورنومنت‌ها دیدار اول بسیار مهم است/ هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران گفت: در این مسابقه سه هدف مشخص کرده بودم که به تمامی‌اش دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مانوئل فرناندز پس از پیروزی ۳۲ بر ۱۰ تیم‌ملی هندبال ایران مقابل استرالیا اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، بازیکنانم به‌دلیل سفری که طی کردیم کمی خسته بودند اما به سه هدف مدنظرمان رسیدیم؛ هدف اول‌مان برتری در این مسابقه بود، هدف دوم این بود که برای حفظ آمادگی کامل تمامی بازیکنان از تمام نفرات استفاده کنیم و هدف سوم هم آغاز خوب و پرقدرت در این رقابت‌ها بود که خوشبختانه هر سه مورد در بازی اول تحقق یافت.

وی در ادامه در خصوص دیدار بعدی تیم‌ملی کشورمان برابر هند و عربستان افزود: دیدار برابر عربستان بازی سوم است و در حال حاضر تمرکزمان بر روی بازی با هند است؛ چرا که اگر غیر از این باشد شاگردانم تمرکز خود را از دست خواهند داد. در بازی مقابل هند هم بازیکنانم باید عملکرد و تمرکزشان در بازی امروز را حفظ کنند.

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران با اشاره به سطح کیفی دیدارهای قهرمانی آسیا تصریح کرد: این دیدارها خیلی‌سخت هستند و ما هیچ مسابقه‌ای را آسان نمی‌دانیم؛ باید با تمام توان مقابل هند ظاهر شویم و سپس به بازی در برابر عربستان حاضر شویم. دیدار برابر تیم‌هایی مانند هند ممکن است ما را فریب دهد، بنابراین نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم.

فرناندز ادامه داد: در هیچ مسابقه‌ای از پیش برنده نیستیم و حتی اگر هم برنده شویم چیزی که هدفمان است طرز پیروزی‌مان خواهد بود که برای من خیلی مهم است. البته مسابقات این‌چنینی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنیم و با آرامش بیشتری به مسیرمان ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اهمیت نخستین دیدارها در هر تورنمنتی گفت: نخستین بازی هر تورنمنتی بسیار مهم است، ما باید قدم به قدم پیش برویم و به‌ترتیب به اهداف مدنظرمان برسیم. من می‌خواهم پس از هر بازی مثل امشب با خوشحالی بابت کسب پیروزی به محل اقامت‌مان برگردیم.

کد خبر 549728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.