آمادگی برگزاری کلاس‌های حضوری را داریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: در دانشگاه آزاد، تابع قوانین سازمان مرکزی هستیم و اگر این امر تبدیل به قانون و اجبار باشد با توجه به فرصت موجود تا شروع کلاس‌ها، زمان لازم را برای فراهم کردن آمادگی خود داریم. همچنین مشکلی برای برگزاری حضوری کلاس‌ها نداریم.

علی افروس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس دستور ریاست‌جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد که ترم جدید دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار شود؛ اما هنوز سازوکار و نحوه برگزاری کلاس‌ها اعلام نشده است.

وی افزود: تاکنون دانشگاه‌های دولتی نسبت به موضوع بازگشایی دانشگاه‌ها در ترم بهمن‌ماه واکنشی نشان نداده‌اند. در دانشگاه آزاد تابع قوانین سازمان مرکزی هستیم و اگر این امر تبدیل به قانون و اجبار باشد با توجه به فرصت موجود تا شروع کلاس‌ها، زمان لازم را برای فراهم کردن آمادگی خود داریم. همچنین مشکلی برای برگزاری حضوری کلاس‌ها نداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، توضیح داد: تصور بنده این است که در این مورد تبصره‌ها و ملاحظاتی را در نظر خواهند گرفت؛ به گونه‌ای که ممکن است مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد و دکتری را کاملاً حضوری و برای مقطع کارشناسی با توجه به تراکم دانشجو در کلاس، تصمیم‌های دیگری گرفته شود.

وی تصریح کرد: تا زمانی که این امر به صورت آیین‌نامه و دستورالعمل ابلاغ نشود، جزئیات آن کاملاً شفاف و مشخص نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، تاکید کرد: در صورت تصمیم نهایی برای حضوری شدن کلاس‌ها، قطعاً شرایط را برای برگزاری کلاس‌های حضوری فراهم خواهیم کرد.

کد خبر 549727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.