ضرورت مقابله با حاشیه‌نشینی در شهر ساری

استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار ساری، بر مقابله حاشیه‌نشینی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود حسینی‌پور امروز -سه شنبه ۲۸ دی ماه- در مراسم معارفه فرماندار ساری که در سالن اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه مقابله با حاشیه نشینی در ساری یک اولویت اساسی است و زیبنده مرکز استان نیست، اظهار کرد: زیبنده نیست ناهنجاری‌هایی در اطراف شهر ساری داشته باشیم و در این مناطق با آسیب‌های اجتماعی متعددی مواجه هستیم که نباید این آسیب‌ها از چشم مسؤولان و فرماندار دور بماند.

وی با تاکید بر توجه به بافت فرسوده در احیای بافت فرسوده و بافت ارزشمند ساری، تاکید کرد: جذب سرمایه گذار و سیاست گذاری تشویقی نسبت به مرمت بافت فرسوده و حفظ و احیا آثار تاریخی شهر ساری باید در اولویت باشد و ساری به عنوان مرکز مازندران ویترین جایگاه اداری و سازمانی استان به شمار می‌رود از این رو باید برای ارتقا جایگاه مرکز استان تلاش شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه وزیران گردشگری کشورهای عضو اکو سال آینده مهمان مازندران هستند، تصریح کرد: باید از این ظرفیت استفاده و مازندران را به کشورهای مختلف جهان معرفی کرد.

وی با تاکید بر اینکه ساری را باید به طور ویژه ببینیم و مازندران برای پیشرفت نیازمند همدلی و همگرایی تمامی گروه‌های سیاسی و اجتماعی است، ادامه داد: اگر قرار باشد ما بخواهیم کارهای بزرگی در ساری انجام دهیم، باید همگرا و همدل باشیم و تمام نخبگان پای کار باشند و توسعه ساری در اولویت مسؤولان ارشد مازندران باشد.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: اگر در مسیر همدلی حرکت کنیم به تبع موفقیت‌ها حاصل می‌شود. به فرماندار جدید توصیه می‌کنم که مبادا جوان‌گرایی باعث کنار گذاشتن تجارب پیشکسوتان شود و باید از ظرفیت تمام مسئولان انقلابی برای توسعه استان به ویژه در مناطق روستایی استفاده شود.

وی تصریح کرد: تاکید من آن است که تمام دستگاه‌های اجرایی باید از نظر مدیریتی خود را تحت مدیریت فرماندار بدانند و در فعالیت مدیران در استان تفکر جزیره‌ای ممنوع است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم، محمد علی نوبخت به عنوان فرماندار جدید شهرستان ساری معارفه شد.

کد خبر 549698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.