تهران میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته شد

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا،‌ کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ به جای رشت و اراک در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی «هانگژو» ۲۰۲۲ در بخش بانوان طی روزهای ۱۲ و ۱۳ و در بخش آقایان نیز طی روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار می‌شود.

پیش از این قرار بود این مسابقات در بخش پسران در استان گیلان و در بخش دختران در استان مرکزی برگزار شود؛ اما بنا به درخواست برخی مربیان و ورزشکاران و جهت رفاه حال آن‌ها رقابت‌ها به تهران منتقل شد.

هیئت‌های کاراته تا تاریخ پنجم بهمن‌ماه مهلت دارند تا براساس سهمیه اعلامی، اسامی ورزشکاران خود را در تمام اوزان و کاتا معرفی کنند تا پس از معرفی، زمان‌بندی دقیق این رقابت‌ها اعلام شود. تمام ورزشکاران برای انجام پذیرش و وزن‌کشی، یک روز قبل از برگزاری مسابقات با به همراه داشتن کارت تزریق دو دوز واکسن، پاسخ منفی تست پی‌سی‌آر که ۷۲ ساعت از آن نگذشته باشد، کارت بیمه ورزشی و فرم قبول مسئولیت در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات باید حضور داشته باشند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی تاشکند ازبکستان طی روزهای ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت، بازی‌های کشورهای اسلامی ۲۰۲۲ به میزبانی قونیه، ترکیه طی روزهای ۱۹ و ۲۰ مرداد و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی «هانگژو» چین ۲۰، ۲۱ و ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

کد خبر 549666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.