انقلاب آسفالت در مناطق کم‌برخوردار کاشان

شهردار کاشان از اجرای آسفالت در نقاط کم‌برخوردار این شهر با مساحتی بالغ بر ۱۱۰ هزار متر مربع در روزهای آینده خبر داد.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای آسفالت معابر نقاط کم‌برخوردار شهر کاشان، بالغ بر ۱۳ هزار تن آسفالت با صرف اعتبار حداقل ۱۲۰ میلیارد ریال اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه اجرای آسفالت این معابر از روزهای آینده آغاز می‌شود، تصریح کرد: با شناسایی معابر و نیازسنجی صورت گرفته و بر مبنای اولویت‌بندی عملیات آسفالت در نقاط و محلات کم‌برخوردار شهر انجام می‌گیرد.

شهردار کاشان با اشاره به اجرای این میزان آسفالت در نقاط کم‌برخوردار شهر، خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه امکانات و خدمات یکی از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره است که به دنبال تحقق آن فراتر از شعارها و در میدان عمل هستیم.

وی، بهسازی معابر را یکی از اصلی‌ترین وظایف شهرداری‌ها در حوزه نگه‌داشت شهر دانست و ادامه داد: از همان ابتدای این دوره از مدیریت شهری و بر اساس مطالبه عمومی، اجرای طرح «انقلاب آسفالت» در گوشه گوشه شهر در دستور کار قرار گرفت.

بخشنده‌امنیه، مشکل تأمین قیر با توجه به گرانی فزاینده و همچنین چالش‌های دیگر شهرداری کاشان در تهیه آسفالت مورد نیاز طی هفته‌های اخیر را یادآور شد و گفت: با این وجود با تلاش و عزم جهادی خانواده بزرگ شهرداری، موفق به تأمین آسفالت برای پاسخ فوری به نیازهای شهروندان شدیم.

کد خبر 549601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.