۹۰ درصد معابر اصلی کرمانشاه نمک‌پاشی شد

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کرمانشاه از نمک‌پاشی در سطح بیش از ۹۰ درصد معابر اصلی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایمنا، احسان احمدی نصر با اشاره به انجام سه مرحله نمک‌پاشی در سطح معابر شهر کرمانشاه در دو روز گذشته، اظهار کرد: همزمان با شروع بارش‌ها طی دو روز گذشته نیروهای خدمات شهری جهت نمک‌پاشی معابر و جلوگیری از ایجاد مشکل برای تردد شهروندان پای کار بودند.

وی افزود: شب گذشته که اوج بارش‌ها را داشتیم ۲۵۰ نیروی پاکبان تا ساعت پنج صبح امروز (۲۸ دی) در سطح معابر مشغول نمک‌پاشی بودند.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد معابر اصلی شهر کرمانشاه نمک‌پاشی شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع از شب گذشته تا صبح امروز حدود ۱۰۰ تن شن و نمک در سطح معابر اصلی شهر پاشیده شده است.

وی اضافه کرد: شهردار جدید کرمانشاه تنها چند ساعت پس از مراسم معارفه در میدان حضور داشته و فرماندهی میدان را تا پنج صبح برعهده داشت.

احمدی نصر به وجود جایگاه‌های شن و نمک در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: از مردم و به ویژه کسبه درخواست می‌شود در این زمینه همکاری کرده و هر فردی مقابل خانه و یا مغازه خود را شن ریزی و نمک‌پاشی کند.

وی تصریح کرد: از امروز صبح (۲۸ دی) علاوه بر ۲۵۰ پاکبان، ۴۰۰ نیروی دیگر شهرداری اضافه شده و مشغول تکاندن درختان هستند که شاخه‌های آنها بر اثر برف و یخ زدگی سنگین شده است؛ این نیروها همچنین در کنار تکاندن درختان مشغول برف‌روبی پیاده روها و رفع یخ زدگی مسیرهای تردد مردم شهر هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 549536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.